شناسه خبر:67761
1402/1/24 09:05:30

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار 300 میلیارد تومانی برای بتونی کردن نهرهای نهاوند خبر داد.

علیرضا شهبازی ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به تأمین اعتبار 300 میلیارد تومانی برای بتونی کردن نهرهای کشاورزی در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: با اجرای آن 6 هزار و 400 هکتار از اراضی شهرستان زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
وی گفت: با توجه به تنش‌های آبی طی سال‌های اخیر در شهرستان، بتونی کردن نهرها در اولویت بود که موضوع طی دیدار با وزیر جهاد کشاورزی مورد بحث قرار گرفت که با توجه به جایگاه شهرستان در تولیدات زراعی و باغی، تأمین اعتبار آن مورد موافقت قرار گرفت.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار شد اعتبار مورد نظر از محل منابع مولدسازی تأمین شود، افزود: با توجه به پیگیری‌ صورت‌گرفته برای این موافقت، مسئولان جهت جذب اعتبار تلاش کنند تا مشکلات شهرستان در زمینه تنش‌های آبی را برای همیشه برطرف کنیم.
وی گفت: از مجموع این اعتبار مقرر شد 140 میلیارد تومان برای شبکه فرعی نهر شعبان، 30 میلیارد تومان برای شبکه فرعی نهر گبری، 30 میلیارد تومان برای شبکه فرعی نهر بیان - تکه و 100 میلیارد تومان برای شبکه فرعی نهر فیازمان اختصاص یابد.

شناسه خبر 67761