شناسه خبر:67719
1402/1/22 09:03:00

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اشاره به تمهیدات این سازمان برای تأمین ایمنی شهروندان در شب‌های قدر، گفت: استقرار 20 آتش‌نشان در چندین نقطه شهر علاوه‌بر آماده‌باش ایستگاه‌های 10 گانه در شب‌های قدر، در دستور کار این سازمان قرار دارد.

سیدصادق پورسینا روز دوشنبه ابراز کرد: همه نیروهای آتش‌نشانی در برگزاری مراسم شب‌های قدر با استقرار آتش‌نشانان در چندین نقطه از شهر آماده‌باش هستند.
به گفته وی این استقرارها با استفاده از چندین دستگاه خودروی سبک و سنگین و با حضور آتش‌نشانان از ساعاتی قبل از آغاز آیین‌های شب‌های قدر در اماکن مذهبی و اماکن پُررفت‌وآمد شهر تا پایان مراسم صورت می‌گیرد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان تصریح کرد: مدیران ارشد عملیاتی سازمان آتش‌نشانی نیز ضمن گشت‌زنی و بازدید از محل استقرار آتش‌نشانان، وضعیت ایمنی شهروندان را رصد خواهند کرد.
پورسینا از مسئولان اماکن مذهبی خواست درصورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی با سامانه 125 تماس بگیرند و یا موارد را به نیروهای مستقر در سطح شهر اطلاع دهند.
سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان دارای 10 ایستگاه عملیاتی فعال با 201 نیروی عملیاتی و اداری است که به‌صورت شبانه‌روزی و در سه شیفت کاری، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

شناسه خبر 67719