شناسه خبر:67273
1401/12/24 14:53:10

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شهرداری منطقه یک همدان علی کوروش‌عبادی را به‌عنوان معاون شهرداری منطقه یک معرفی کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع، هدف اصلی کارکنان شهرداری باشد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی منطقه یک شهرداری همدان، طی آیینی که روز دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه در شهرداری منطقه یک برگزار شد، مرتضی حضرت‌زاده معاون این منطقه را منصوب کرد.
در این مراسم که با حضور مسئولین مختلف واحدهای شهرداری منطقه یک برگزار شد، حضرت‌زاده کار در شهرداری همدان را یکی از برکاتی دانست که به‌واسطه خدمات‌رسانی به شهروندان در زندگی هریک از کارمندان نصیب آن‌ها می‌شود و در این راه نیز با توجه به ارائه بیش از یک‌هزار خدمت در شهرداری، قطعاً سختی‌ها و مشقت‌هایی نیز وجود دارد.
وی معاونت شهرداری منطقه را با توجه به حجم زیاد مراجعه ارباب رجوع یکی از واحدهایی دانست که ارتباط بسیاری با شهروندان دارد و گفت: داشتن برخورد مناسب و پیگیری کارهای مرتبط، می‌تواند باعث افزایش هرچه بیشتر رضایت‌مندی همشهریان عزیز بشود.
حضرت‌زاده اظهار کرد: آنچه حائز اهمیت بوده، تکریم ارباب رجوع و صحت عملکرد در ارائه خدمات مطلوب است؛ خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، به بهترین شکل ممکن باشد که شهرداری منطقه یک با داشتن کارمندانی که خدمت‌رسانی را وظیفه خود می‌دانند، توانسته در این مهم پیشگام باشد.
مدیر شهرداری منطقه یک همدان در انتها از زحمات پیام رفتاری در سِمت معاونت منطقه یک تقدیر و تشکر و طی حکمی علی کوروش‌عبادی را به معاونت این منطقه منصوب کرد.

شناسه خبر 67273