شناسه خبر:67110
1401/12/21 10:59:58

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرودگاه‌های استان کردستان گفت: با رایزنی‌های صورت‌گرفته با شرکت آسمان و قول مساعد سازمان هواپیمایی، تلاش بر این است که پروازهای فرودگاه سنندج تا قبل از عید نوروز مجدداً برقرار شود.

نظری‌زاده در جلسه خدمات سفر استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، از تلاش برای برقراری پرواز‌های فرودگاه سنندج تا قبل از عید نوروز خبر داد و گفت: شرکت یاسا پرواز به عنوان شرکت جایگزین هندلینگ موافقت اصولی را از شرکت هواپیمایی گرفته و در حال انجام کارهای حراستی است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کردستان تصریح کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت آسمان، و قول مساعد سازمان هواپیمایی تلاشمان این است که پروازهای فرودگاه سنندج تا قبل از عید نوروز مجدداً برقرار شود.

پیام جلالی، مدیرعامل هلال‌احمر استان کردستان نیز در این جلسه گفت: طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌احمر از 24 اسفندماه تا 15 فروردین ماه اجرا در 10 پایگاه ثابت اجرا خواهد شد و نیروها هلال احمر جهت استقرار در محورها آمادگی لازم را دارند.

آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان در ایام نوروز

مدیر شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تمام جایگاه‌های به کارت سوخت اضطراری مجهز شده‌اند، اظهار داشت: 150 دستگاه نفتکش و 140 جایگاه عرضه سوخت بنزین و گاز در سطح استان برای این ایام تدارک دیده شده و هیچ مشکلی بابت کمبود سوخت نداریم.

جهانبخش نوکانی در ادامه افزود: با توجه به برگزاری مراسم چهارشنبه اخر سال و جهت پیشگیری از بروز حادثه، تردد نفتکش‌ها در روز چهارشنبه آخر سال با محدودیت خواهد بود.

در این جلسه استاندار کردستان، کیومرث حبیبی، معاون امور عمرانی استاندار را به‌عنوان سخنگوی ستاد سفر استان معرفی کرد.

شناسه خبر 67110