شناسه خبر:66938
1401/12/16 09:13:25

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه اصناف خواستار کاهش قیمت‌ها هستند، گفت: با توجه به فرا رسیدن عید و افزایش تقاضا، هیچ کمبودی وجود ندارد و مردم می‌توانند به‌راحتی کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

محمد ارغوان روز گذشته اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن بازار شب عید، هیچ نوع نگرانی برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد و انواع کالاها به‌ویژه اقلام اساسی در بازار به‌وفور وجود دارد.
وی با بیان اینکه بازاریان و اصناف هرگز به افزایش قیمت‌ها تمایلی ندارند، افزود: هرچه قیمت‌ها پایین‌تر باشد، فروش کالا به‌واسطه قدرت خرید مردم بیشتر خواهد بود و به همین دلیل اصناف همواره خواهان کاهش و ثبات قیمت هستند و از افزایش قیمت استقبال نمی‌کنند.
رئیس اتاق اصناف همدان با تأکید بر اینکه اکثر اصناف و بازاریان همدان افراد متدین و دین‌مدار هستند، تصریح کرد: بازاریان در افزایش قیمت‌ها نقشی ندارند و کاهش قیمت به نفع آن‌ها است؛ چراکه فروش را افزایش می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه بازرسی و نظارت بر بازار در ماه آخر سال تشدید می‌شود، ادامه داد: برای جلوگیری از هرگونه تخلف و افزایش رضایتمندی مردم بازرسی‌ها توسط اتاق اصناف و اتحادیه‌ها از بازار تشدید پیدا می‌کند.
ارغوان تأکید کرد: خوشبختانه همکاری بسیار مطلوبی بین دستگاه‌های نظارتی و اصناف وجود دارد و در همین راستا رصد بازار با دقت بیشتری صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: مردم هیچ نوع نگرانی ازنظر کمبود کالاها نداشته باشند، چراکه نیاز آن‌ها در بازار تأمین شده است.
مشاور استاندار همدان در حوزه بازار و اصناف اظهار کرد: خوشبختانه اجرای طرح ترافیک زوج و فرد در شهر همدان باعث باز شدن گره ترافیکی شده و این اتفاق به نفع مردم و بازاریان خواهد بود.
وی افزود: با اجرای این طرح از سوی مسئولان شاهد روان شدن ترافیک و کاهش ترددهای غیر ضرور هستیم که رضایتمندی بازاریان را نیز به دنبال داشت.
ارغوان تصریح کرد: با انجام تدابیر لازم و پشتیبانی مسئولان عالی استان به‌ویژه استاندار همدان، بازار شب عید آرامی را سپری خواهیم کرد.

شناسه خبر 66938