شناسه خبر:65917
1401/11/20 09:28:32

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری همدان گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر امسال 193 طرح مختلف اقتصادی، عمرانی، تولیدی، خدماتی و آموزشی با 430 میلیارد تومان اعتبار در نقاط مختلف این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

«مسلم مخفی» در جمع نمازگزاران مسجد مهدیه همدان ابراز کرد: با تأکید و پیگیری استاندار تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار گرفته و اکنون در دهه مبارک فجر شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مهم و اثرگذاری هستیم که نمادی از عملکرد موفق دولت در استان است.
وی ادامه داد: چهار طرح شاخص بزرگ در سطح شهرستان همدان با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد وجود دارد که به‌دلیل برودت هوا و وضعیت جوی، محوطه‌سازی آن‌ها امکان‌پذیر نبود که افتتاح آن‌ها به نیمه نخست سال آینده موکول شد.
مخفی اضافه کرد: طرح‌های مهم دیگری چون بیمارستان اکباتان همدان، مدرسه اوتیسم و میرسیدعلی همدانی، شهرک صنفی صنعتی بوعلی دو، مرکز جامع سرطان، تصفیه‌خانه آب شیخی‌جان و کنارگذر غربی همدان هم‌اکنون با تلاش جدی دست اندرکاران درحال تکمیل است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.
سرپرست فرمانداری همدان افزود: به اذعان مخالفان، دولت سیزدهم در شرایط سخت اقتصادی، تحریم و کمبود منابع مالی کار را آغاز کرد و با تمام توان به رفع مشکلات، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم ورود کرده است.
مخفی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تأیید تلاش دولت برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات کشور، تصریح کرد: با عزم دولت مردمی و انقلابی و تلاش همه دلسوزان نظام به‌طور قطع آینده روشنی پیش رو داریم که افزایش حجم دشمنی مخالفان نظام حاکی از این واقعیت امیدآفرین است.
سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه باید مواظب باشیم در نقد عملکردها با دشمن هم‌صدا نباشیم، خواستار نقد منصفانه شد.
وی اظهار کرد: عده‌ای که فقط به نقد عملکردها عادت کرده‌اند، حداقل در این ایام به تبیین دستاوردها و فعالیت‌های انجام‌شده بپردازند.

شناسه خبر 65917