شناسه خبر:65714
1401/11/16 09:26:26

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار نهاوند گفت: 80 طرح کشاورزی، آموزشی، خدماتی و عمرانی با اعتبار بیش از 205 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

ضرغام احمدوند ابراز کرد: دهه فجر یادآور ظهور یک انقلاب بزرگ و به‌نوعی یکی از بزرگ‌ترین وقایع قرن بود که با درایت و بزرگی که امام خمینی (ره) داشتند، توانستند در مقابل دسیسه‌های دشمن و گروهک‌های ضد انقلاب ایستادگی کنند و ثمره آن‌ را برای آیندگان پابرجا نگاه دارند.
وی افزود: در طول این 44 سال هدف دشمن موضوعات مختلف بوده است، اما دو موضوع خیلی مهم در رأس آن‌ها بوده؛ یکی خدشه وارد کردن به حقایق انقلاب و دیگری بحث نفوذ که رهبر انقلاب به‌مراتب به آن اشاره کرده است.
فرماندار نهاوند گفت: جهاد تبیین یکی از موارد مهمی است که می‌باست در ایام دهه فجر پُررنگ‌تر باشد حفظ و حراست از مبانی و ارزش‌های اسلامی از وظایف عمده ما است؛ اطلاع‌رسانی دستاوردهای شاخص نظام و پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های علمی، پزشکی و فناوری‌ها به‌دست آمده، در کشور برای همگان روشن و شفاف‌سازی شود.
وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال حدود 24 جلسه برگزار شد و کمیته‌های 22 گانه تشکیل شده‌اند؛ در دهه فجر امسال پروژه‌های بهداشت و درمان، شهرداری، آموزش‌وپرورش، آب و فاضلاب، راهداری، کمیته امداد، و دیگر ادارات شهرستان راه‌اندازی و کلنگ‌زنی خواهند شد.
احمدوند گفت: در این دهه 65 طرح افتتاح و 15 طرح کلنگ‌زنی می‌شود و در بحث اعتبارات ریاست جمهوری هم اعتبار شهرستان به 927 میلیارد تومان ارتقا یافت.

شناسه خبر 65714