شناسه خبر:65680
1401/11/13 09:53:43

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 12 طرح تولیدی و صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری حدود سه هزار و 355 میلیون ریال در ایام دهه فجر در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بختیار خلیقی با اعلام افتتاح 12 طرح صنعتی در دهه فجر در استان، اظهار کرد: از مجموع این 12 طرح، سه طرح در بانه، دو طرح در مریوان، دو طرح در دهگلان و در شهرستان‌های سنندج، سقز، قروه، دیواندره و بیجار نیز هرکدام یک طرح افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از این طرح‌ها سه هزار و 354 میلیون و 900 هزار ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است، افزود: 279 میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی به صورت ثابت و سرمایه در گردش به سرمایه‌گذاران پرداخت شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: طرح تولید کیسه پلاستیکی تک‌لایه از پلی‌اتیلن در سنندج، طرح‌های تولید صفحه و ورق از پلی‌استایرن انبساطی و تولید تیرچه و خرپا فولادی در مریوان، طرح تولید پروفیل یو‌پی‌وی‌سی در سقز و طرح تولید کنستانتره آهن در قروه از طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال در کردستان هستند.
خلیقی ادامه داد: همچنین سه طرح تولید انواع لامپ و ریسه، تولید لوازم خانگی برقی و تولید انواع خودکار معمولی در بانه افتتاح می‌شوند و طرح تولید فنر مارپیچ نیز در بیجار افتتاح می‌شود.
وی یادآور شد: طرح‌های شکل‌دهی ورق گالوانیزه و تولید محصولات بهداشتی در شهرستان دهگلان و طرح تولید ادوات کشاورزی در دیواندره دیگر طرح‌های قابل افتتاح در ایام دهه فجر در استان کردستان هستند.

شناسه خبر 65680