شناسه خبر:65495
1401/11/9 09:17:57
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خبر داد:

افتتاح 950 پروژه در ایام‌الله دهه فجر

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه تمام برنامه‌های مراسم دهه فجر باید مردم‌پایه باشد، گفت: بیش از 950 پروژه در ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید و 150 پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

حسن رضانیا در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار کرد: با توجه به نقشه شوم دشمنان و جوسازی‌های رسانه‌های معاند، ایام‌الله دهه مبارک فجر باید به‌عنوان مهم‌ترین پروژه‌ در راستای بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی مردم باشد.
وی با بیان اینکه اقداماتی که در دهه فجر امسال انجام می‌شود باید فراتر و بهتر‌ از سال‌های گذشته باشد، گفت: تمام اقدامات و فعالیت‌هایی که مجموعه مدیریتی استان انجام می‌دهد، برای امیدآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی مردمی بوده بنابراین مردم‌پایه بودن مراسم دهه فجر حائز اهمیت است، اذعان کرد: بیش از 950 پروژه در ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید و بیش از 150 پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.
وی با بیان اینکه روایتگری در ایام‌الله دهه فجر باید خلاقانه، مبتکرانه، فعالانه و براساس واقعیت باشد و با هدف امیدآفرینی و اعتمادافزایی صورت گیرد، افزود: از ظرفیت‌ رسانه‌های استان در روایتگری و از ظرفیت حوزه هنری و هنرمندان در راستای شیوه‌‌های بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده شود‌.
رضانیا با تأکید بر اینکه از ظرفیت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین ظرفیت‌های مردمی در حوزه اطلاع‌رسانی استفاده شود، گفت: برنامه‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در ارتباط با ایام‌‌الله دهه مبارک فجر نیز به دبیرخانه ستاد دهه فجر استان ارائه شود.
وی در پایان سخنانش با بیان اینکه از دستگاه‌های اجرایی استان که در دهه فجر عملکرد قابل قبولی داشته باشند تقدیر و تجلیل می‌شود، خواستار توجه به این مهم شد.

شناسه خبر 65495