شناسه خبر:65442
1401/11/8 09:34:14

سپهرغرب، گروه خبر: شهید حسین خزایى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: با دشمن قاطعانه مقابله کنید.

شهیدمطهری در کتاب حماسه حسینی نگاشته است: «سخاوتمند، هنرمند و عالم مال، هنر و علم خود را که بخشی از وجود اوست، جاودانه می‌کند؛ اما شهید، خودش را جاودانه می‌کند».
آری شهید آن جاودانه‌ای است که مرزوق نزد خداوند است؛ هم او که در تمام طول حیات دنیایی خود در مسیر خدایی بودن پای فشرد، بی‌هیچ تردید شهیدانه زیست تا به مقام شهادت نائل آمد.
و اینک میهمان پیام شهید حسین خزایى که بر وصیتنامه‌اش نقش بسته، هستیم:
بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله القاسم الجبارین
با درود فراوان بر شهیدان از صدر اسلام تاکنون مخصوصاً شهیدان انقلاب اسلامى ایران که با خون خود، اسلام را پس از دو هزار و 500 سال حکومت‌هاى ننگین و خودکامه زنده کردند و می‌رود تا تمام حکومت‌هاى امپریالیستى صهیونیستى را سرنگون کرده و حکومت اسلامى در سراسر گیتى را برقرار کند و انقلاب اسلامى ایران را به انقلاب جهانى حضرت مهدى (عج) متصل بگرداند.
با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران امام خمینى که با شعار نه شرقى نه غربى خود مشت محکمى بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب زده و با زبان پیامبرگونه خود تمام ابرقدرت‌هاى شرق و غرب را به لرزه انداخته و پایه حکومت‌هایشان را سست کرده و تا سرنگونى کل حکومت‌هاى خون‌خوار و با یارى خداوند قادر و متعال می‌کوشد.
من بنا بر حسب وظیفه الهى اسلامى خود روانه جبهه‌هاى حق علیه باطل شدم تا اینکه با کمک ناچیز خود پاسخى به نداى حسین‌وار امام امت دهم.
در برابر دشمنان اسلام قاطعانه با قدرت هرچه تمام‌تر مبارزه کنید و اجازه کوچک‌ترین فعالیتى به دشمنان خدا و دین ندهید.
در پایان از تمام برادران مؤمن و معتقد به اسلام و مادر و اقوام خود طلب حلالیت می‌کنم به امید فتح کربلا و قدس و ظهور هرچه زودتر حضرت مهدى (عج).
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته. خداوند تبارک و تعالى همگى ما را به‌واسطه خون شهیدان هدایت و رستگار کند.

شناسه خبر 65442