شناسه خبر:65436
1401/11/8 09:26:47
امام جمعه موقت همدان خواستار شد:

دولت گرانی و تورم را کنترل کند

سپهرغرب، گروه خبر: امام جمعه موقت همدان خواستار کنترل گرانی و تورم در کشور از سوی دولت شد و گفت: مسئولان باید ضمن نظارت و بازرسی مداوم به فکر باشند که در هر مغازه یک کالا قیمت متفاوتی نداشته باشد.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه‌های نمار جمعه خواستار کنترل گرانی و تورم از سوی مسئولان دولت شد و اظهار کرد: مسئولان باید ضمن کنترل گرانی به فکر باشند که در هر مغازه یک کالا قیمت متفاوتی نداشته باشد.
وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد مسئولان مملکت گرانی و تورم را با بازرسی‌های مداوم و مستمر کنترل کنند اظهار کرد: مسئولان با تدابیر لازم این مشکلات را برطرف کنند.
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر از 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران آغاز می‌شود اظهار کرد: فضاسازی شهری، روستایی، محلی، اداره‌ای، بازار و همه مراکز متناسب با جشن انقلاب باید صورت گیرد.
وی با اشاره به در پیش بودن ولادت امام جواد(ع) و امام علی(ع) و لزوم فضاسازی رتا پاسخی باشد به توهین‌کنندگان به این پرچم مقدس.
حجت الاسلام فاضلیان تصریح کرد: علاوه بر برپایی جشن، خدمات دولتی به مردم ارائه شود مانند بخشش جرائم بانکی، عوارض شهرداری، ارائه خدمات رایگان، پخت و توزیع نان رایگان.
وی با بیان اینکه مردم در دهه فجر شیرینی انقلاب را با تمام وجود حس کنند گفت: هر اداره، بازار و اصناف هر چه می‌توانند دهه فجر را گرامی‌ داشته و بزرگ بدارند.
امام جمعه موقت همدان با اشاره به ضرورت صرفه‌جویی در انرژی تاکید کرد: حتی اگر برخی از شهرها و مناطق ما مشکل کمبود گاز، برق و آب نداشتند باز هم صرفه‌جویی باید صورت گیرد چراکه دستور قرآن است و باید در همه شرایط مانع اسراف شویم و بهینه مصرف کنیم.

شناسه خبر 65436