شناسه خبر:65325
1401/11/5 09:31:52

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: طی سال جاری 330 میلیارد و 263 میلیون تومان مستمری به حساب مددجویان همدان واریز شده است.

محمدرسول شیخی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مستمری پرداختی در راستای رفع بخشی از نیازهای اساسی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد پرداخت می‌شود که از ابتدای سال تاکنون 330 میلیارد و 263 میلیون تومان به‌ حساب 53 هزار و 280 خانواده واریز شد.
وی ادامه داد: در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری مانند برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک‌‌هزینه جهیزیه نوعروسان نیازمند، پرداخت تسهیلات کارگشایی و غیره به مددجویان ارائه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان بیان کرد: کمیته امداد یک مکان امدادرسان موقت برای رفع نیاز مددجویان و نیازمندان است که پس از اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به مددجویان و حصول اطمینان از خودکفایی و کسب درآمد و استقلال اقتصادی، آن‌ها را از چرخه حمایت خارج می‌کند.
شیخی‌زاده در پایان یادآور شد: توانمندی خانواده‌ها یکی از اهداف امداد است و درصدد هستیم تا با برنامه‌ریزی مناسب و ارائه خدمات متنوع به مددجویان و افراد بی‌بضاعت، گامی بلند و استوار در توانمندسازی و حمایت از خانواده‌های محروم منطقه برداریم.

شناسه خبر 65325