شناسه خبر:64765
1401/10/18 10:01:15
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد:

ضرورت شناسایی مستعدین حضور در بازی‌های آسیایی 2023 و المپیک 2024

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مسابقات بازی‌های آسیایی 2023 و المپیک 2024 را در پیش داریم و ضرورت دارد هیئت‌های ورزشی که بازیکنانشان مستعد حضور در این رقابت‌ها هستند، با دقت و سرعتی بالا ورزشکاران توانمند خود در این زمینه را شناسایی و به اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی کنند تا از بهترین امکانات برای آماده‌سازی و بالا بردن شانس این افراد جهت حضور در رقابت‌های آسیایی و المپیک استفاده کنیم.

علی حقیقی در نشست با رؤسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان همدان با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزشی استان با وجود مشکلات فراوان مالی و اقتصادی همیشه سعی کرده‌اند بازیکنان و تیم‌هایشان در مسابقات مختلف کشور سربلند باشند، اظهار کرد: با توجه به درپیش بودن مسابقات بازی‌های آسیایی 2023 و المپیک 2024 باید هیئت‌های ورزشی به دنبال شناسایی مستعدین حضور در این رقابت‌ها و معرفی این افراد به اداره کل ورزش و جوانان باشند.
وی با تأکید بر اینکه حمایت از قهرمانان ورزشی در اولویت برنامه‌های اجرایی دستگاه ورزش استان است، افزود: حمایت از قهرمانان را وظیفه خود می‌دانیم و بر این اساس هر آنچه برابر قوانین و مقررات است، برای قهرمانان مسابقات مهم بین‌المللی اعم از جهانی و آسیایی انجام می‌دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: قهرمانان بین‌المللی مشمول طرح حمایت خاص هستند و زمینه‌های لازم برای آماده‌سازی مطلوب آن‌ها در راستای تداوم افتخارآفرینی‌ها در سطح استان مهیا است. قهرمانان و نشان‌آوران ورزشی هیچ‌گاه تنها نخواهند بود و اداره کل ورزش و جوانان استان به‌صورت مستمر پیگیر امور آن‌ها است.
حقیقی در پایان خواستار پیگیری رؤسا برای اجرای برنامه هیئت‌ها در 6 ماهه دوم سال براساس تقویم ورزشی فدراسیون‌ها شد و گفت: استان همدان در المپیاد استعداهای برتر امسال عملکرد قابل قبولی داشت و نیاز است برای بهبود وضعیت استان در مسابقات سال آینده، هیئت‌های ورزشی از امروز برنامه‌ریزی‌های لازم را صورت دهند.

شناسه خبر 64765