شناسه خبر:63669
1401/9/22 08:47:51

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار همدان ابراز کرد: مدیران مناطق برای جذب سرمایه‌گذار سنگ تمام بگذارند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سیدمسعود حسینی در جلسه شورای اداری شهرداری که سه ساعت طول کشید و با حضور مدیران و معاونان مدیریت شهری در تالار قرآن برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: با توجه به اصلاحیه بودجه دو هزار و 500 میلیاردی شهرداری همدان، تلاش‌های زیادی برای تحقق بودجه صورت گرفته و خوشبختانه وضعیت شهرداری همدان در بحث بودجه مطلوب است.
وی با اشاره به اینکه منابع ملکی شهرداری وضعیت خوبی دارد، گفت: با وجود مشکلات سال گذشته در حوزه‌های مختلف مالی و عمرانی، اتفاقات خوبی در حوزه پرداخت‌ها و تکمیل پروژه‌ها انجام شده است.
این مقام مسئول افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری عقب هستیم و فارغ از مسائل روزمره در شهرداری باید به حوزه سرمایه‌گذاری توجه جدی شود و توان مدیریت شهری بر جذب سرمایه‌گذار قرار گیرد.
شهردار همدان بر تقویت سازمان عمران و پسماند از بُعد مالی و غیر مالی تأکید و عنوان کرد: این دو سازمان به‌عنوان ویترین شهرداری باید به جایگاه والای خود در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهر و شهروندان برسند.
حسینی از انعقاد تفاهم‌نامه با بانک مهر ایران در حوزه پرداخت حقوق‌ها و مزایا خبر داد و افزود: این بانک در حوزه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری، سودآوری و پشتیبانی می‌تواند در پیشبرد اهداف شهرداری مؤثر باشد.
حسینی همچنین به موضوع آرامستان‌ها پرداخت و تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال‌های آینده ظرفیت باغ بهشت فعلی تکمیل خواهد شد، باید جانمایی مکان مناسب برای آرامستان در دستور کار قرار گیرد و مدیریت آن می‌بایست برعهده شهرداری باشد.
شهردار همدان بر توجه جدی به مسئله‌محوری در تدوین بودجه تأکید و اظهار کرد: مدیران شهرداری باید با شناسایی و احصای مسائل، اولویت‌ها و نیازهای زیرمجموعه و سطح شهر، بودجه را تدوین کنند.
این مقام ارشد مدیریت شهری بر آمادگی خدمات شهری، کنترل و نظارت، شهرسازی و آتش‌نشانی و سامان‌دهی مشاغل مزاحم، جابه‌جایی گرم‌خانه و رفع بحران آب فضای سبز تأکید کرد.

شناسه خبر 63669