شناسه خبر:63558
1401/9/19 09:31:52
سرپرست فرمانداری همدان خبر داد:

عرضه مستقیم میوه در 10 نقطه شهر همدان

سپهرغرب، گروه خبر: ‍سرپرست فرمانداری همدان از عرضه مستقیم میوه با نرخ تعیین‌شده در 10 نقطه از سطح شهر خبر داد و گفت: قیمت گوشت در استان‌های دیگر و حتی برخی از شهرستان‌های استان، ارازن‌تر از همدان است.

مسلم مخفی صبح پنجشنبه 17 آذرماه در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان گفت: در راستای تنظیم بازار میوه در شب یلدا و تسهیل در دسترسی مردم به بازار میوه با همکاری تعاون روستایی و شهرداری مقرر شد از روز سه‌شنبه 22 آذرماه به مدت 10 روز ضمن استقرار چادرها در 10 نقطه از سطح شهر، عرضه مستقیم میوه با نرخ تعیین‌شده انجام شود.
سرپرست فرمانداری همدان با تأکید بر ضرورت توسعه بازارچه‌های محلی، افزود: استقرار چادرهای عرضه مستقیم به‌عنوان یک اقدام فوری در جهت تنظیم بازار و افزایش رضایتمندی مردم انجام می‌شود تا به‌تدریج بازارچه‌های محلی عرضه کالا با نرخ مصوب در اقصی نقاط شهر تقویت و فعال شود.
وی با اشاره به قیمت بالای گوشت در همدان، تصریح کرد: قیمت گوشت در استان‌ها و حتی برخی از شهرستان‌های استان ارازن‌تر از همدان است و در این رابطه گزارش دقیقی تهیه و در جلسه آتی تنظیم بازار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مخفی با اشاره به نرخ تعیین‌شده مرغ و تخم مرغ در سطح شهر همدان، اظهار کرد: هم‌اکنون در بازار مرغ شاهد عرضه مرغ حتی کمتر از قیمت مصوب در بازار همدان هستیم، اما در عرضه تخم مرغ طبق بررسی به‌عمل‌آمده قیمت‌ها بیش از نرخ مصوب تعیین شده است که نیازمند نظارت بیشتر و برخورد قانونی با موارد تخلف است.
سرپرست فرمانداری همدان افزود: در بحث تنظیم بازار و نظارت بر قیمت‌ها هیچگونه اغماض و تعلل در کار پذیرفتنی نیست و غفلت در این حوزه بازی کردن در زمین دشمن است.

شناسه خبر 63558