شناسه خبر:63201
1401/9/10 08:44:36
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد:

ساخت 71 واحد مسکونی برای محرومان نهاوند

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از ساخت 71 واحد مسکونی برای محرومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه ناحیه نهاوند خبر داد.

سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: سپاه ناحیه نهاوند در راستای محرومیت‌زدایی اقدام به ساخت منازل مسکونی برای افراد نیازمند می‌کند که توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی احداث می‌شوند.
وی افزود: در دو سال گذشته هشت واحد مسکن برای محرومان شهرستان توسط سپاه ناحیه نهاوند ساخته شده و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.
مختاری تصریح کرد: همچنین گروه‌های جهادی شهرستان بیش از 50 واحد مسکونی را در مناطق مختلف شهرستان که مربوط به محرومان زیر پوشش نهادهای حمایتی بوده‌اند، مرمت و تعمیر کرده‌اند.
وی ادامه داد: امسال نیز ساخت 15 واحد با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن را در برنامه داریم و تمام تلاش ما این است که تا پایان سال ساخت این واحدها به اتمام برسد و تحویل داده شود.
فرمانده سپاه نهاوند تأکید کرد: بسیجیان در عرصه‌های مختلف و در همه کارهای عمرانی حضور فعال دارند و اردوهای جهادی نیز تا پایان سال ادامه خواهد داشت که یکی از این عرصه‌ها، ساخت مسکن برای محرومان است.
رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند نیز در این زمینه گفت: 138 خانوار در سطح شهرستان شناسایی شده‌اند که یا مسکن ندارند یا منازل آن‌ها نیاز به نوسازی و بهسازی دارد.
محمد مرادی اضافه کرد: براساس تفاهمی که با اداره کل شده است، سهمیه ساخت 56 واحد به شهرستان داده شده که این 56 واحد ساخته می‌شود و در اختیار محرومان شهرستان قرار می‌گیرد.
وی تأکید کرد: بر این اساس و برای ساخت‌ این واحدهای مسکونی مبلغ 60 میلیون تومان به‌صورت بلاعوض به این عزیزان پرداخت می‌شود و مبلغ 50 میلیون تومان هم به‌صورت وام قرض‌الحسنه به آن‌ها پرداخت می‌شود.
مرادی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین توسط بنیاد مسکن شهرستان نیز مبلغ 100 میلیون تومان به آن‌ها پرداخت می‌شود و سعی داریم تا پایان سال این 56 واحد را به صاحبانشان تحویل دهیم.

شناسه خبر 63201