شناسه خبر:63007
1401/9/6 10:35:51

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام شهرستان رزن از توابع این استان با سفر پُرخیروبرکت رئیس‌جمهور به استان (مردادماه امسال) احیا شد و هم‌اکنون با سرعت و کیفیت مناسب درحال تکمیل است.

«علی حقیقی» روز شنبه با اشاره به بررسی طرح‌های عمرانی ورزشی شهرستان رزن، اظهار کرد: تکمیل زمین چمن فوتبال، احداث مجموعه ورزشی بانوان، احداث خوابگاه ورزشکاران و سالن باستانی به‌ترتیب اولویت‌های نخست طرح‌های عمرانی شهرستان رزن تعیین شده که با اختصاص اعتبار لازم از منابع ملی سفر رئیس‌جمهور درحال انجام است.
وی بیان کرد: تکمیل مجموعه ورزشی بانوان و نیز چمن فوتبال در اولویت این طرح‌ها قرار دارد و بر این اساس 210 میلیارد ریال برای طرح عمرانی بانوان و 50 میلیارد ریال برای زمین چمن فوتبال از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور اختصاص یافته است.
حقیقی خاطرنشان کرد: حمایت و پیگیری‌های مطلوب فرمانداری و نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی کمک شایانی به جذب اعتبار و سرعت بخشیدن به تکمیل طرح‌های عمرانی داشته است.
وی ادامه داد: بازدید از مکان‌های ورزشی یکی از امور مهم در سفرهای شهرستانی است و در سفر این هفته به رزن با توجه به عملکرد ضعیف بهره‌بردار یکی از سالن‌های ورزشی، دستور به برکناری وی دادیم؛ ضمن اینکه به بهره‌بردار استخر شنای این شهر نیز تذکر جدی داده شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه در سلامت و تأمین رفاه ورزشکاران با هیچ فردی تعارف نداریم، افزود: در مرحله نخست به مجموعه‌های خاطی اخطار داده می‌شود و اگر در مراحل بعدی تخلف‌ها ادامه یابد، تعطیلی و جلوگیری از فعالیت ورزشی برای صنف متخلف تعیین خواهد شد.

شناسه خبر 63007