شناسه خبر:61837
1401/8/7 08:54:56

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: اقوام ایران اسلامی در طول انقلاب اسلامی همواره مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند، به‌طوری که اقوام کُرد کرمانشاه از نخستین گروه‌هایی بودند که در زمان حمله دشمن بعثی به مقابله با متجاوزان پرداختند.

«ابراهیم رحیمی‌زنگنه» روز پنجشنبه در نشست با بزرگان و معتمدان شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه مردمان این خطه مرزداری از ایران اسلامی را افتخاری برای خود می‌دانند، افزود: ایران اسلامی از یکپارچگی اقوام و طوایف مختلف شکل گرفته و نظام مقدس جمهوری اسلامی با استقلال، عزت و سربلندی سبب تعمیق روابط و همبستگی اقوام مختلف در این سرزمین شده تا هر طایفه ستونی برای اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی باشد.
وی با اشاره به شکل‌گیری پایه‌های تمدن نوین اسلامی در ایران، خاطرنشان کرد: دشمنان در مسیر شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی سنگ‌اندازی می‌کنند و ایران اسلامی مستقل، مقتدر و سربلند را برنمی‌تابند و برای مقابله با پیشرفت این نظام مقدس اسلامی توطئه کرده‌اند که حوادث اخیر با برنامه‌ریزی آن‌ها علیه پیشرفت این کشور ایجاد شد.
سرپرست فرمانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه دشمنان از تمام ظرفیت‌های خود برای ضربه به ایران اسلامی استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: دشمنان در حوادث اخیر تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود را به‌کار گرفتند تا یک جنگ ترکیبی علیه ملت ایران به‌ راه بیندازند، اما همچون همیشه اشتباه کردند و ملت بزرگ ایران با سلامت از این پیچ تاریخی نیز گذر کردند.
رحیمی‌زنگنه با اشاره به نقش بزرگان و ریش‌سفیدان در مقابله با نقشه‌های دشمن، بیان کرد: نقش بزرگان در عبور از حوادث بسیار مهم است و معتمدان و ریش‌سفیدان در حوادث اخیر برای کمک به جوانان و حمایت از این سرمایه‌های اجتماعی کشور نقش تأثیرگذاری داشتند.
در این جلسه بزرگان و معتمدان شهرستان کرمانشاه به بیان نظرات خود پرداختند.

شناسه خبر 61837