شناسه خبر:61133
1401/7/20 08:58:39

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به شتاب‌گیری اجرای پروژه‌های گازرسانی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 86 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع اجرا شده که نسبت به سال‌های گذشته از رشد خوبی برخوردار است.

محمدصادق محبی‌نظر در حاشیه بازدید سرزده از پروژه‌های فعال گازرسانی پراکنده و صنایع استان اظهار کرد: شتاب‌گیری اجرای پروژه‌های گازرسانی در استان همدان از اولویت‌های سال جاری است.
وی افزود: ایمنی و رعایت استانداردهای اجرا و بازرسی از اصول مهم مجموعه شرکت ملی گاز است و رعایت این شعار که «اول ایمنی بعد کار» باید سرلوحه فعالیت‌های جاری شرکت قرار گیرد و ایمنی ضمن اجرا باید فرهنگسازی شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: تعامل‌های بسیار خوبی با استاندار و فرمانداران شهرستان‌ها جود دارد که از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در مانع‌زدایی و تسریع در پروژه‌ها بهره‌مند شده‌ایم.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 86 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده که نسبت به سال‌های گذشته از رشد خوبی برخوردار است و حاکی از شتاب‌گیری سرعت اجرای طرح‌هاست.
محبی‌نظر اظهار کرد: همچنان که در گازرسانی به شهرها و روستاها اولین بوده‌ایم باید در گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی مصوبه شورای اقتصاد نیز نخستین باشیم و اقدام آتی شرکت گاز استان ارتقای کیفی خدمات است.

شناسه خبر 61133