شناسه خبر:61081
1401/7/19 09:08:37
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان:

مطالعات دقیق و اجرای کوتاه مدت در اجرای طرح‌ها مد نظر باشد

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در کار کارشناسی معتقد به بررسی دقیق حتی در بلندمدت و اجرای در کوتاه مدت و سریع‌ترین زمان ممکن هستیم، گفت: شورا کار مطالعه شده و کارشناسی را در اولویت قرار می‌دهد.

مهدی حیدری در کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با موضوع ارائه مطالعات ساماندهی بلوار بهشت، اظهار کرد: در تقاطع بهشت هر پژوهشی نمی‌تواند فراتر از چارچوب تعیین شده باشد.
وی با تأکید بر اینکه در راستای اجرای طرح‌های ترافیکی توسعه کیفی خوب بوده و توسعه کمی نیز نیاز است، گفت: اگر قرار باشد در تقاطع بهشت چپ‌گردها بسته شده و سایر اقدامات به میدان امام حسین (ع) برده شود ما را از هدف اصلی دور می‌کند.
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: قرار بر این بود در طرح ساماندهی بلوار بهشت، ورود خودرو به بلوار را کمتر و یا خروج از آن تسهیل شود که باید این مهم مد نظر قرار گیرد.
حیدری با تأکید بر اینکه در کار کارشناسی معتقد به بررسی دقیق و اجرای کوتاه مدت و در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم، افزود: شورا کار مطالعه شده و کارشناسی را در اولویت قرار می‌دهد.
وی در خصوص مشکل ترافیکی در آرامگاه بوعلی نیز تصریح کرد: عبور آزاد مستقیم در منطقه آرامگاه بوعلی موجب انسداد شدید و ترافیک سنگین می‌شود که باید به منظور رفع آن تدابیری اندیشیده شود.
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های میراثی در آرامگاه بوعلی باید طرحی به منظور رفع مشکل ترافیک این منطقه در غالب انفکاک و عبور عابر و یا خودرو از زیرگذر نیز مطالعه و اجرا شود.

شناسه خبر 61081