شناسه خبر:60760
1401/7/11 09:07:24

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه همه دیدند که ملت با یک حضور پُرشور بساط دشمن را جمع کرد، گفت: اعلام می‌کنیم تا آخرین قطره خون و آخرین نفس، پای ارزش‌های خود می‌ایستیم.

حسن رضانیا در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از کارکنان ایثارگر و خانواده شهدای شرکت توزیع برق استان همدان با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ما پایان دفاع مقدس را جشن نمی‌گیریم، بلکه آغاز آن را جشن می‌گیریم و این موضوع یک پیام دارد که ما جنگ‌طلب نیستیم، اما هرکس بخواهد به ارزش‌ها، هنجارها، ناموس، مکتب، اعتقادات، باورها، امامت، ولایت و آرمان‌های ما تعدی، تعرض و جسارتی کند، به هیچ عنوان منفعلانه عمل نمی‌کنیم و پاسخ دندان‌شکنی به آن خواهیم داد.
وی افزود: دفاع مقدس نشان داد ما آغازگر جنگ نیستیم، اما هرکس ادعایی کند و حرکتی را برخلاف مسائل ملت و نظام عزیزمان آغاز کند، با سیلی کوبنده ملت انقلابی و جهادی ما مواجه خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تصریح کرد: آنچه که در روزهای اخیر به بهانه یک حادثه و فوت یک خانم اتفاق افتاد، نشان داد دشمن به دنبال بهانه است تا به همه داشته‌های ما ازجمله ناموس، مسجد، موکب، پرچم و ارزش‌های حمله کند.
وی با اشاره به اینکه همه دیدند که ملت با یک حضور پُرشور بساط دشمن را جمع کرد، ادامه داد: اعلام می‌کنیم تا آخرین قطره خون و آخرین نفس، پای ارزش‌های خود می‌ایستیم و اگر نقصان و عقب‌ماندگی هم باشد، به جای خود اعلام می‌کنیم.
رضانیا با بیان اینکه کشور و نظام و ارزش‌های آن مال مردم است و جدایی بین ملت و نظام وجود ندارد، اظهار کرد: ملت از ما به‌عنوان مسئول تأمین‌کننده امنیت برخورد قاطعانه با آشوبگران و اغتشاشگران را مطالبه کرد.
وی گفت: از نیروی انتظامی به‌عنوان تأمین‌کنندگان و تضمین‌کنندگان امنیت استان و کشور قدردانی می‌کنیم و با اقدامات مؤثر آن‌ها، شاهد آرامش در استان و کشور بودیم‌.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: با یک راهبری بسیار خوب، انسجام و وحدت در بین نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی، شاهد آرامش در شهرهای استان بودیم و اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین تعدی به نهادهای انقلابی و تأمین‌کنندگان امنیت کشور صورت بگیرد.
این مقام مسئول عنوان کرد: تلاش‌ها و زحمات مدیران، کارشناسان و همه مجموعه تأمین برق استان‌ همدان ستودنی است و این مجموعه زحمات جهادی فراوانی می‌کشد.
رضانیا تصریح کرد: در حوزه مسائل، چالش‌ها و بحران آب، مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با یک حرکت جهادی و انقلابی که برگرفته از روحیه دفاع مقدس بوده، کار را پیش برده‌ است.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از روحیه دفاع مقدس برخوردار است، روحیه‌ای که اعتقاد دارد ما کار «نشدنی» نداریم و «ما نمی‌توانیم» در وجود و ادبیات آن گنجانده نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تأکید کرد: حضور نیروهایی از خانواده ایثارگران در شرکت توزیع نیروی برق همدان بسیار ارزشمند است و از نیروهای جهادی و انقلابی توزیع نیروی برق قدردانی می‌کنیم و برای موفقیت آن‌ها آرزوی توفیق داریم.

شناسه خبر 60760