شناسه خبر:60482
1401/7/2 09:33:55

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر ادبیات اداره‌ کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ‌همدان از برپایی سومین نمایشگاه تخصصی کتاب هم‌زمان با هفته دفاع مقدس با محوریت ادبیات پایداری و مقاومت در مرکز فرهنگی باغ‌موزه دفاع مقدس همدان خبر داد.

محمد برخوردار روز پنجشنبه با بیان اینکه کتاب‌ها در این نمایشگاه با 25 درصد تخفیف عرضه می‌شود، اظهار کرد: موضوعات کتاب‌ها شامل کودک و نوجوان، خاطره و تاریخ شفاهی، مستند روایی و کتاب‌های صوتی است.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب ادبیات پایداری و مقاومت در همدان با حضور نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت از 31 شهریورماه تا هشتم مهرماه در مرکز فرهنگی باغ‌موزه دفاع مقدس شهر همدان جهت حضور علاقه‌مندان برپا است.
مدیر ادبیات اداره‌ کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ‌همدان گفت: امروز نیازمند ترویج و تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه هستیم و کتاب‌خوانی باید به‌عنوان یک فرهنگ عمومی در بین مردم رایج شود.
برخوردار تصریح کرد: در راستای تربیت نیروهای انقلابی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس چاپ 100 عنوان کتاب تا پایان سال با موضوع دفاع مقدس در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
وی اظهار کرد: در راستای تقویت روحیه انقلابی مردم جامعه باید به‌صورت منسجم و با استفاده از ابزارها در گسترش فرهنگ دفاع مقدس کوشید و این موضوع را به شیوه‌های مختلف به نسل جوان انتقال داد.

شناسه خبر 60482