شناسه خبر:58574
1401/5/18 08:32:43
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان:

برگزیدگان مسابقه نقاشی پویش ملی «به رنگ مدرسه» تجلیل شدند

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: در مراسمی از برگزیدگان مسابقه نقاشی پویش ملی «به رنگ مدرسه» تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مدارس استان همدان، حمید شیرازیانی در این مراسم ابراز کرد: این پویش در راستای اجرای بسته تحولی آجر به آجر با نام «به رنگ مدرسه» در گروه سنی 6 الی 12 سال برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این پویش را ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی در بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، افزایش آگاهی مردم و استفاده از ظرفیت کودکان برای بهره‌گیری از هنر آنان جهت تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی ذکر کرد.

شایان ذکر است استان همدان با ارسال 13 هزار نقاشی رتبه هشت کشوری را در بحث مشارکت در این پویش به‌دست آورد؛ همچنین اداره آموزش‌وپرورش ناحیه دو شهر همدان با ارسال هفت هزار نقاشی، خوش درخشید.

در این مراسم تقدیر که با حضور رئیس اداره آموزش‌وپرورش ناحیه دو همدان، سرپرست مشارکت‌های مردمی این اداره کل و اولیای دانش‌آموزان برگزیده برگزار شد، از دانش‌آموزان علیرضا فتحیان، نگین معظمی و کیاوش عبدی با اهدای جایزه و لوح، تقدیر به عمل آمد.

 

شناسه خبر 58574