شناسه خبر:58148
1401/5/4 08:50:56

سپهرغرب، گروه خبر: معاون حمل‌و‌نقل سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گفت: 50 میلیارد تومان اعتبار برای ایمن‌سازی جاده‌های استان و پایانه مرزی مهران اختصاص یافته است.

حمیدرضا شهرکی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های اربعین در محور ایلام به مهران و پایانه مرزی از تخصیص اعتبار 50 میلیارد تومانی برای ایمن‌سازی محورهای استان و پایانه مرزی خبر داد و گفت: علاوه بر اعتبارات استانی سال 1401 مبلغ 40 میلیارد تومان برای ایمن‌سازی محورهای استان و 10 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی تخصیص داده شده است.

وی افزود: با توجه به بازدید و بررسی محورهای استان و پایانه‌های مرزی در استان در صورت اعلام کارشناسان در صورت نیاز این اعتبار افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به تردد بیش از 62 درصد زوار اربعین از مرز مهران اضافه کرد: در خصوص حمل و نقل با توجه به تجربه هرساله امسال هم از تمام توان و کمک سازمان‌ها و نهادهای دولتی برای جابجایی زوار استفاده می‌شود.

معاون حمل‌و‌نقل سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گفت: بخش عمده ناوگان حمل و نقل عمومی را در مرز مهران مستقر خواهیم کرد و در صورت نیاز به این ظرفیت‌ها اضافه خواهد شد.

 

شناسه خبر 58148