شناسه خبر:58147
1401/5/4 08:49:23

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: جشنواره دانش‌آموزی انجمن‌های اسلامی (رسانش) به‌صورت مجازی با ارتباط مستقیم کشوری و با مرکزیت استان همدان برگزار شد که دانش‌آموز بهاره غریبی موفق به کسب رتبه برتر در آن شد.

مسعود احمدیان گفت: چهارمین جشنواره رسانش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور برگزار و دانش‌آموز بهاره غریبی از استان ایلام موفق به کسب رتبه برتر کشوری در آن شد.

وی افزود: بهاره غریبی پیام خود را به دانش‌آموزان این گونه بیان کرد: در پی شکوفایی استعدادهای خود باشید، با شجاعت ادامه دهید و از شکست نترسید، از سختی‌ها درس گرفته و همواره در تلاش باشید.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام بیان کرد: این دانش‌آموز با گروه رسانش خود موفق به تهیه 9 هزار اثر شامل پوستر، اینفوگرافیک، گزارش، مصاحبه و... شده که در نهایت به کسب رتبه برتر کشوری در این زمینه منجر شده است.

احمدیان گفت: غریبی دانش‌آموز فعال که مدتی پیش به‌عنوان دبیر چهارمین جشنواره دانش‌آموزی انجمن‌های اسلامی استان ایلام انتخاب شد در زمینه‌های ساخت کلیپ توانسته است با اتکا به استعداد و علاقه خود بهترین عملکرد را نشان دهد.

 

شناسه خبر 58147