شناسه خبر:56871
1401/4/1 08:24:07
معاون فرماندهی انتظامی کرمانشاه‌ خبر داد:

‍ دستگیری اشرار زورگیر در کرمانشاه توسط پلیس کرمانشاه

سپهرغرب، گروه خبر: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه‌ از دستگیری اشرار زورگیر در کرمانشاه توسط پلیس خبر داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: پس از مراجعه شخصی به مأموران پلیس مبنی بر اینکه پس از تصادف با جدول کنار خیابان در کمربندی غربی کرمانشاه اول شهرک چمن ناگهان مورد حمله سه شرور قمه‌کش قرار گرفته و دو دستگاه گوشی تلفن همراهش به سرقت رفته، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش، مأموران کلانتری 25 دولت‌آباد در حین تنظیم صورت‌جلسه وقوع حادثه بودند که هر سه فرد شرور که درحال عزیمت به سمت محله آقاجان بودند، توسط مالباخته مورد شناسایی قرار گرفتند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با مشاهده اراذل و اوباش مأموران به‌سرعت نسبت به تعقیب آن‌ها اقدام کردند و پس از طی مسافتی هر سه نفر با اقتدار پلیس دستگیر شدند و یک قبضه شمشیر نیز از آن‌ها کشف شد.

آمویی با اشاره به کشف هر دو دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از اشرار دستگیرشده، خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی مأموران مشخص شد این افراد دارای سوابق متعدد سرقت، باجگیری و زورگیری در شهر کرمانشاه هستند.

وی در پایان از معرفی اراذل دستگیرشده به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم خبر داد و گفت: برخورد پلیس با چنین افرادی که تهدیدی برای امنیت جامعه و شهروندان به حساب می‌آیند، قاطعانه و بدون گذشت خواهد بود.

شناسه خبر 56871