شناسه خبر:53077
1400/12/14 11:16:39

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: پرداخت حقوق و مزایای کارکنان، ساماندهی و فضاسازی سیما و منظر شهری و جذب سرمایه‌گذار باید مهمترین اولویت شهرداران این استان باشد.

«منوچهر فخری» روز پنجشنبه در آیین معارفه شهردار شهر روانسر، اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری‌های استان که مورد تاکید مدیر ارشد استان نیز هست، توجه به منابع انسانی شهرداری‌ها است.

وی تصریح کرد: پرداخت حقوق و مزایا مهمترین وظیفه شهرداری‌ها است که باید در اولویت باشد و به این نیاز اولیه کارکنان توجه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید یکی دیگر از اولویت‌های شهرداری باشد و بسترهای سرمایه‌گذاری فراهم شود، ادامه داد: اگر شهرداری‌ها به دنبال پویایی هستند باید اقتصاد شهری را مدیریت کنند و با فکر و ایده و خلاقیت مردم و شهر را ثروتمند نمایند.

فخری اضافه کرد: شهرداری‌ها باید برنامه‌های میان مدت را نیز تدوین و با هماهنگی سایر دستگاه‌ها و نهادها آسیب‌ها و مشکلات شهر را برطرف کنند.

وی بر ساماندهی سیما و منظر شهرها در آستانه سال نو تاکید کرد و اظهار داشت: سراب روانسر ظرفیت بزرگی برای این شهر است که با گذشت چندین سال همچنان مغفول مانده و از آن بهره برداری لازم نشده و به طور قطع این سراب در هر نقطه ای دیگر از کشور بود بیشترین بهره از آن می‌شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: روانسر بسیار مهم و استراتژیک و دروازه ورود به منطقه اورامانات است و عمران و آبادانی در این شهر، خدمات رسانی به سایر شهرهای اورامانات محسوب می‌شود.

فخری افزود: شهردارها علاوه بر تجربه و تخصص در مدیریت شهری، باید ریسیک پذیر، تحول گرا و اهل تغییر باشند.

در پایان این نشست از خدمات «آرش محمودی» سرپرست شهرداری قدردانی و «فرهاد تاب‌زر» به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

شناسه خبر 53077