شناسه خبر:52983
1400/12/11 09:27:15

سپهرغرب، گروه خبر: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: دستگاه ورزش و جوانان با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی احداث شده توسط بخش خصوصی که حداقل 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تسهیلات بانکی با نرخ سود کم ارائه خواهد داد.

سایه میرصادقی اظهار کرد: دولت در راستای اجرای دستورالعمل جزء یک تا 9 بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با هدف کمک به توسعه بخش‌های مختلف درآمدزایی و حمایت از تولید و اشتغال در حوزه‌های فرهنگ، هنر، ورزش و سلامت، به متقاضیانی که در یکی از زمینه‌های یاد شده مشغول به فعالیت باشند وام و تسهیلات بانکی با سود کم اعطا می‌کند.

وی افزود: دستگاه ورزش و جوانان کردستان نیز در این راستا به آن دسته از متولیان و فعالان ورزشی بخش خصوصی که در زمینه احداث زیرساخت‌های ورزشی مشغول فعالیت بوده و دارای پروژه ورزشی در حال ساخت با پیشرفت فیزیکی حداقل 70 درصد هستند اعلام می‌کند، جهت دریافت و استفاده از این تسهیلات می‌توانند مدارک و پروژه در حال ساخت خود را به معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان ارائه کنند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: منابع این تسهیلات از محل بانک‌های صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون تأمین خواهد شد.

میرصادقی اضافه کرد: مهلت تحویل مدارک لازم در این خصوص تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 12 اسفندماه است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره کل ورزش و جوانان کردستان مدارک و مستندات خود را به معاونت توسعه امور ورزش تحویل دهند.

وی یادآور شد: صاحبان پروژه‌های ورزشی بخش خصوصی سراسر استان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و آگاهی بیشتر در این زمینه و دریافت فرم‌های مربوطه به معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کردستان مراجعه کنند.

حدود 64 هزار ورزشکار سازمان‌یافته کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

شناسه خبر 52983