شناسه خبر:52216
1400/11/20 10:04:15
سرپرست فرمانداری اسدآباد خبر داد:

بهره‌برداری از 45 پروژه با 1026 میلیارد تومان اعتبار

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری اسدآباد گفت: بهره‌برداری از 45 طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف اقتصادی، درمانی و عمرانی با یک‌هزار و 26 میلیارد تومان اعتبار هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر آغاز می‌شود که تعدادی از این پروژه‌ها افتتاح شده و مابقی نیز تا پایان این ایام فرخنده به بهره‌برداری می‌رسد.

«حسین‌علی شرکایی» در جلسه هماهنگی برگزاری آیین راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شهرستان اسدآباد افزود: همچنین در ایام عملیات اجرایی دو طرح بزرگ عمرانی در این شهرستان آغاز می‌شود که یکی از این پروژه‌ها ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) شهر اسدآباد با 50 میلیارد تومان اعتبار است که کلنگ آغاز ساخت این پروژه روز چهارشنبه با حضور معاون عمران استانداری همدان به زمین زده می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در همین ارتباط برگزاری بیش از 400 عنوان برنامه متنوع فرهنگی، هنری و آموزشی هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر در این شهرستان پیش‌بینی شده که اجرای این برنامه‌ها نیز متناسب با روزهای این ایام آغاز شده است.

شرکایی همچینین درخصوص برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن افزود: درحال حاضر شهرستان اسدآباد به‌لحاظ همه‌گیری کرونا در وضعیت زرد قرار دارد که درصورت تداوم این وضعیت، راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهرستان به‌صورت پیاده‌روی برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری اسدآباد گفت: درصورتی که وضعیت رنگ‌بندی‌ شهرستان دچار تغییر شود و براساس اعلام استان، راهپیمایی 22 بهمن به‌صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

به گفته وی راهپیمایی 22 بهمن شهرستان اسدآباد در مسیر میدان امام (ره)، خیابان فرهنگ و مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود که درصورت برگزاری پیاده‌روی ساعت 11:30 و درصورت خودرویی بودن ساعت 12 ظهر روز جمعه (22 بهمن) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

شهرستان اسدآباد از توابع استان همدان و در 45 کیلومتر شهر همدان قرار دارد.

شناسه خبر 52216