شناسه خبر:51511
1400/11/3 10:07:48
آبفای استان‌ همدان، پیشتاز در اجرای برنامه ایمنی آب؛

ممیزی نهایی ایمنی آب استان همدان برگزار شد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان همدان ضمن اشاره به برگزاری ممیزی نهایی ایمنی آب استان، گفت: همدان استانی پیشتاز و موفق در اجرای برنامه ایمنی آب است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، مجید زیبازاده ضمن اشاره به برگزاری جلسه ممیزی نهایی ایمنی آب، گفت: ممیزی نهایی ایمنی آب با موضوعیت روستای ریواسیجان (از توابع تویسرکان)، مجتمع روستایی سنگستان و شهرهای همدان، رزن و بهار نوزدهم دی‌ماه به‌صورت ویدئوکنفرانس در مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت برگزار شد.

وی افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی دفتر کل بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سالانه می‌بایست در یکی از شهرها و یا مجتمع‌های روستایی استان، برنامه ایمنی آب اجرایی شود.

زیبازاده با بیان اینکه در مردادماه سال جاری نیز بهار به‌عنوان سومین شهر استان در همین خصوص مورد ارزیابی قرار گرفت، عنوان کرد: شهرستان بهار رتبه بسیار خوبی را در اجرای برنامه ایمنی آب کسب کرد و بار دیگر مورد بازبینی سرممیز گروه ایمنی آب کشور قرار گرفت.

وی گفت: در این جلسه علاوه‌بر بازبینی و ممیزی مجدد WSP شهر بهار، شهرهای همدان و رزن و مجتمع‌های روستایی سنگستان و ریواسیجان نیز که سال‌های 99 و 98 فرآیند WSP در آن‌ها اجرا شده بود، مورد ارزیابی مجدد قرار گرفتند.

گفتنی است، براساس گزارش ارزیابی مدیران ارشد کشور، شرکت آب و فاضلاب استان همدان با مدیریت بسیار عالی و تلاش همکاران، موفق به کسب رتبه برتر طی سال جاری در کشور شد که یکی از شاخص‌های مهم، اجرای برنامه ایمنی آب در سطح شهرها و روستاها است.

لازم به ذکر بوده که در این بخش همدان جزء استان‌های پیشتاز و موفق در اجرای برنامه ایمنی آب در سطح کشور بوده است.

شناسه خبر 51511