شناسه خبر:51163
1400/10/26 09:34:48

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه، گفت: آموزش حضوری سبب ارتقای کیفیت آموزش می‌شود.

بهمن امیری‌مقدم پیش از ظهر روز گذشته در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به ریاست ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و با حضور استانداران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و اعضای ستاد ملی به‌صورت ارتباط تصویری برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه موضوع بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی مطرح شد و در استان نیز شرایط را فراهم خواهیم کرد؛ زیرا آموزش حضوری سبب ارتقای کیفیت آموزش نیز می‌شود.

وی افزود: آموزش‌وپرورش باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از اُفت تحصیلی دانش‌آموزان پیش‌بینی کند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانش‌آموزان و دانشجویان استان دارای استعدادهای فراوانی هستند و بر این اساس باید موضوع حمایت از این ظرفیت‌های بی‌نظیر در سیستم آموزش فراهم شود.

وی ضمن تشریح وضعیت مناسب استان درخصوص کنترل بیماری کرونا، گفت: خوشبختانه مردم شریف و فهیم استان با رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی به کنترل بیماری کرونا تاکنون کمک کرده‌اند و امیدواریم با این همراهی، مشارکت بیشتر مردم و استفاده از ماسک در روند انجام واکسیناسیون تسریع صورت گیرد و شاهد بهبود شرایط در آینده باشیم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: بخش قابل توجهی از مردم استان نوبت اول و دوم واکسن را تزریق کردند و استان کرمانشاه در این زمینه شرایط مناسبی دارد و از مردم استان می‌خواهیم که نسبت به تزریق دوز سوم نیز اقدام کنند تا استان ازلحاظ گسترش سلامت و کنترل بیماری کرونا وضعیت بهتری پیدا کند.

امیری‌مقدم گفت: از مردم شریف استان کرمانشاه می‌خواهیم حتماً به رعایت اصول و شیوه‌نامه‌های بهداشتی بیش‌ازپیش توجه کنند.

 

شناسه خبر 51163