شناسه خبر:49819
1400/9/25 09:03:51
در دیدار شهردار همدان صورت گرفت

بررسی مشکلات شهروندان در شهرداری منطقه چهار

سپهرغرب، گروه خبر: با حضور شهردار همدان در شهرداری منطقه چهار به مشکلات 22 نفر از شهروندان رسیدگی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، روز گذشته در این جلسه که حدود 2 ساعت طول کشید، سرپرست شهرداری منطقه چهار و برخی از معاونان و مدیران شهری نیز حضور داشتند و در دیدار چهره به چهره با شهروندان محترم، مشکلات و درخواست‌ آنان بررسی و بعد از ارائه راهکارهای قانونی، به واحدهای مختلف ارجاع داده شد.

شهردار همدان در این جلسه گفت: رسیدگی به مشکلات شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برای مدیریت شهری برخوردار است و مناطق چهارگانه شهرداری همدان به صورت هفته‌ای این برنامه را برگزار خواهند کرد.

سید مسعود حسینی بیان کرد: برنامه ملاقات مردمی نماد مردم سالاری دینی است که به واسطه آن فاصله بین دولت و مردم کاهش میابد و دولتمردان باید همواره ارتباط بی واسطه خود را با مردم حفظ کنند.

سرپرست شهرداری منطقه چهار نیز در ادامه این نشست ضمن تاکید بر انجام درخواست‌های قانونی شهروندان تصریح کرد: همه روزه شهروندان گرامی می‌توانند مشکلات و درخواست‌های خود را با حضور در شهرداری منطقه چهار با ما درمیان بگذارند.

علی طهماسبیان با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع در دستور کار شهرداری منطقه چهار قرار دارد و با جدیت پیگیری می‌‌شود، افزود: این موضوع موجب رفع فوری برخی مشکلات و جلب رضایت شهروندان خواهد شد و همشهریان می‌توانند به صورت حضوری و چهره به چهره پاسخ شفاف و صریح از مدیران دریافت کنند.

گفتنی است غالب مشکلات مطرح شده در این جلسه مربوط به مشکلات در حوزه املاک، شهرسازی، فنی و فضای سبز بود.

شناسه خبر 49819