شناسه خبر:49764
1400/9/24 11:44:02
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

اشراف اطلاعاتی عالی پلیس به مجرمان در کرمانشاه

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقای امنیت جامعه شبانه‌روز تلاش کرده و اجازه عرض‌اندام به اراذل و اوباش را نمی‌دهد.

سردار علی‌اکبر جاویدان روز گذشته در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه اظهار کرد: به برکت حضور نیروهای مسلح مقتدر و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس، ناامنی نگران‌کننده‌ای در استان کرمانشاه نداریم.

وی با بیان اینکه هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است، گفت: برای رسیدن به این مهم همکاران پُرتلاش ما در کنار سایر نیروهای امنیتی شبانه‌روز تلاش می‌کنند و خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امروز اشراف اطلاعاتی پلیس در عالی‌ترین سطح خود قرار دارد؛ به‌گونه‌ای که قادر است مجرمان را در کیلومترها دورتر از محل وقوع جرم شناسایی و دستگیر و یا از وقوع بسیاری اتفاقات دیگر جلوگیری کند.

وی همچنین کرمانشاه را استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست و گفت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقای امنیت جامعه شبانه‌روز تلاش می‌کند و اجازه عرض‌اندام به اراذل و اوباش را نمی‌دهد.

جاویدان خاطرنشان کرد: کرمانشاه با وجود مرزی بودن خوشبختانه از امنیت مطلوبی برخوردار است و معدود جرائم خشن نیز به‌سرعت کشف و با آن‌ها برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

این مقام عالی‌رتبه انتظامی‌ حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و گفت: مأموران انتظامی برای تحقق این مهم هیچ تعارف و مماشاتی ندارند و هرجایی که احساس کنند امنیت ممکن است با چالش روبه‌رو شود، به‌سرعت و با جدیت ورود پیدا خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: پرستاران از زحمتکش‌ترین افراد جامعه هستند که زینب‌وار مشغول امداد‌رسانی و ارائه خدمتی خداپسندانه به آحاد مختلف جامعه هستند.

وی گفت: در طول حدود دو سال اخیر که شاهد شیوع کرونا بوده‌ایم، پرستاران با رنج و زحمتی مضاعف‌تر ایثارگرانه تلاش کردند و جان افراد زیادی را نجات دادند که جای قدردانی و تقدیر ویژه دارد.

جاویدان در پایان با اشاره به لزوم توجه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در ساختار و بدنه پلیس، به تغییر ساختار ایجادشده در بدنه انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: قطعاً این تغییر ساختار باعث افزایش ارائه خدمات به مردم و ارتقای امنیت در جامعه خواهد شد و امیدوارم پس از این هم سرباز وظیفه‌شناسی برای ولایت و خدمت‌گزار خوبی برای مردم مؤمن و ولایی کشورمان باشیم.

شناسه خبر 49764