شناسه خبر:48935
1400/9/6 09:32:29

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم شهرستا‌ن‌های اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس در پی تصادف مرگبار روزهای اخیر در محور گهواره به اسلام‌آباد غرب، از کوتاهی مسئولین استانی و ملی وزارت راه نسبت به این مسیر به‌شدت انتقاد کرد.

در پی تصادف روز چهارشنبه گذشته در محور گهواره به اسلام‌آباد غرب که منجر به کشته شدن دو نفر و مجروح شدن چند نفر دیگر شد، مجتبی بخشی‌پور نماینده مردم شهرستا‌ن‌های اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده جانباختگان و مصدومین این حادثه، از کوتاهی مسئولین استانی و ملی وزارت راه نسبت به این مسیر به‌شدت انتقاد کرد.

وی ادامه داد: مردم محروم گهواره همواره از وضعیت نامناسب راه‌های این منطقه در رنج بوده و هستند.

بخشی‌پور گفت: یکی از مواردی که همیشه در اولویت‌ کاری بنده بوده، پیگیری رفع مشکلات راه‌ها و جاده‌های حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب و دالاهو است.

وی افزود: در این رابطه به‌کرات به مسئولین وزارت راه و مدیران استانی آن تذکرات لازم داده شده و نسبت به عواقب این‌چنینی هشدار داده‌ام.

نماینده مردم شهرستا‌ن‌های اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چه کسی پاسخگوی خون یک معلم جوان که تنها چند ماه از ازدواجش گذشته و یک نوجوان دانش‌آموز است؟

بخشی‌پور با بیان اینکه همیشه نسبت به پیشگیری از این‌گونه حوادث تأکید داشته‌ و به متولیان امر موارد لازم را انتقال داده‌ام، بیان کرد: حتماً باید چنین اتفاقات دردناکی رخ دهد تا مسئولین اندکی به خودشان بیایند؟

وی تأکید کرد: مسئولین مربوطه باید پاسخگوی عملکرد نامناسب خود که حاصل آن را می‌بینیم، باشند.

بخشی‌پور گفت: هرچند با پیگیری‌های متعدد برخی اقدامات مناسب برای رفع مشکلات راه‌های گهواره صورت گرفته، اما حق مردم شریف این منطقه بسیار بیشتر از این‌ها است.

وی در پایان وعده داد موضوع را به‌صورت ویژه پیگیری خواهد کرد و از حقوق مردم ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.

شناسه خبر 48935