شناسه خبر:47883
1400/8/13 09:30:40

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان گفت: درحال حاضر تمام جایگاه‌های سوخت مایع در همدان به سامانه هوشمند مجهز هستند.

امین روستایی صبح روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همان ساعات اولیه اختلال سراسری روز چهارم آبان‌ماه در سامانه هوشمند سوخت، مسئولان و کارکنان شرکت ملی پخش برای فعالیت مجدد جایگاه‌ها دست به کار شدند و تا اتصال مجدد تمام مراکز به سامانه لحظه‌ای درنگ نکردند.

وی با اشاره به زیرساخت پیچیده سامانه و مشکلات پیش روی کارشناسان برای اتصال مجدد، افزود: جلسات توجیهی و هماهنگی متعددی برای کارشناسان تدارک دیده شد و با تجهیز سخت‌افزاری و نرم افزاری 15 تیم کاری را راهی جایگا‌ه‌های استان کردیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان تصریح کرد: توانستیم ابتدا تمام جایگاه‌ها را به مدار ارائه سرویس و خدمات سوخت‌رسانی با نرخ دوم برگردانیم، اما تلاش ما برای عرضه مجدد سوخت به قیمت یارانه‌ای و امکان استفاده از کارت سوخت بود که خوشبختانه به‌مرور این مهم محقق شد.

وی ضمن قدردانی از صبوری شهروندان و تلاش همکاران خود در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، ادامه داد: درحال حاضر سوخت‌رسانی در تمام جایگاه‌ها به روال قبل برگشته و به‌صورت عادی و روان در جریان است.

روستایی گفت: مردم می‌توانند با خیال آسوده به هر جایگاهی که مد نظر دارند، مراجعه کرده و با کارت سوخت شخصی سوخت‌گیری کنند.

وی به پشتیبانی مطلوب انبارهای نفت و ناوگان حمل‌ونقل زمینی فرآورده‌های نفتی در این مدت اشاره کرد و یادآور شد: همکاران ما در انبارهای نفت ایثارگران و نوشیجان ملایر سوخت مورد نیاز همه 97 جایگاه منطقه همدان را بدون وقفه و در اسرع وقت تأمین کردند و لحظه‌ای چرخ سوخت‌رسانی از حرکت باز نایستاد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان با بیان اینکه در ابتدای بروز اختلال شایعات بی‌اساسی ذهن شهروندان را مغشوش کرده بود، خاطرنشان کرد: از همان ابتدا به مردم اطمینان دادیم که یک لیتر هم از سهمیه سوخت آن‌ها هدر نرفته و پس از حل مشکل امکان استفاده از آن وجود خواهد داشت.

وی از فرونشست امواج شایعات گران کردن بنزین در فضای مجازی و نقش بر آب شدن یکی دیگر از توطئه‌های دشمن سخن به میان آورد و اظهار کرد: ضمن تشکر از همراهی مسئولین که با پیگیری خود بر جریان امور نظارت داشتند، از شهروندان می‌خواهیم اخبار و اطلاعات را از منابع موثق و رسانه‌های معتبر جویا شده و به شایعات بی‌اساس توجه نکنند.

شناسه خبر 47883