شناسه خبر:47722
1400/8/10 09:40:01

سپهرغرب، گروه خبر: عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تأکید بر ضرورت انتخاب شهرداری با تجربه و متعهد به خدمت، گفت: در زمینه انتخاب شهردار شتاب‌زده عمل نمی‌کنیم و گزینه‌ها باید با دقت کافی بررسی شوند.

هاشم درویشی با اشاره به شروع جلسات بررسی گزینه‌های تصدی شهرداری کرمانشاه، گفت: خوشبختانه در این دوره کاندیداهایی برای تصدی شهرداری کرمانشاه مطرح شده‌اند که هم ازنظر تحصیلی و هم به‌لحاظ تجربه کاری در شرایط مطلوبی قرار دارند.

وی افزود: تاکنون 26 گزینه برای تصدی شهرداری کرمانشاه پیشنهاد شده که در این بین برخی افراد خودشان کاندیدا شده و برخی نیز توسط اعضای شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده‌اند.

درویشی گفت: درمجموع تراز افرادی که کاندیدا شده‌اند، سطح خوبی است و امیدواریم از میان این افراد بتوانیم شایسته‌ترین فرد را برای تصدی شهرداری کرمانشاه انتخاب کنیم.

وی افزود: تلاش ما این است فردی بر مسند شهرداری کرمانشاه قرار گیرد که مؤمن به انقلاب و علاقه‌مند به خدمت به مردم باشد. فردی که دارای توانایی خوبی در مدیریت شهری بوده و در این زمینه تجربه کافی و تخصص داشته باشد.

درویشی گفت: بعید است اعضای شورای اسلامی شهر در این دوره آزمون و خطا کنند، چون کرمانشاه در شرایطی نیست که فرصتی برای این کار داشته باشد و باید فردی به‌عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شود که هم از تخصص و توانایی مدیریتی و هم از تجربه کافی برای این کار برخوردار باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه درخصوص زمان انتخاب شهردار هم گفت: تلاش ما سرعت بخشیدن به کارها است، اما قطعاً در بحث انتخاب شهردار کرمانشاه شتاب‌زده عمل نمی‌کنیم که بعدها دچار چالش‌هایی مانند استیضاح و غیره نشویم.

وی افزود: درحال حاضر پیگیر طرح گزینه‌های تصدی شهرداری و بررسی رزومه و سوابق آن‌ها هستیم و قطعاً از میان گزینه‌های متعدد پالایش صورت گرفته و نهایتاً چند نفر به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد و تلاش ما این است که درنهایت بهترین گزینه به‌عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شود.

شناسه خبر 47722