شناسه خبر:41297
1400/3/8 10:37:08


سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: مردم استان بی هیچ واسطه‌ای می‌توانند با رئیس کل و مسئولان قضائی استان ملاقات داشته باشند و مشکلات خود را مطرح کنند.
پرویز توسلی‌زاده روز پنجشنبه در جلسه با نیروهای ارزشی، انقلابی و فرهنگی استان درخصوص موضوع فرهنگ‌سازی در استان اظهار کرد: جبهه استکبار جهانی با همه توان در پی شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست، اما وجود نیروهای مؤمن، متعهد، متخصص، ارزشی و انقلابی نگذاشته و نخواهد گذاشت که این خواب شوم دشمنان برای کشور تعبیر شود.
وی با اشاره به موضوع مردمی‌سازی دستگاه قضائی استان، افزود: مردم استان کرمانشاه بی هیچ واسطه‌ای می‌توانند با رئیس کل و مسئولان قضائی استان ملاقات داشته باشند و مشکلات خود را مطرح کنند و ما هم مکلف به پیگیری و رسیدگی به مشکلات آن‌ها تا حصول نتیجه هستیم.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: کسی نیست که بخواهد من و همکارانم را ملاقات کند و نتواند، درب اتاق من و همکاران همیشه به روی مردم باز است.
وی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات مردم وقت صرف کنیم، افزود: ما در دادگستری استان علاوه‌بر ملاقات‌های حضوری، دو خط تلفنی گویا به شماره‌های 4141 و 08338211170 راه‌اندازی کردیم که به‌صورت شبانه‌روزی درخواست‌ها، مشکلات و دغدغه‌های مردم استان ثبت شده و توسط مسئول مربوطه در دستور رسیدگی قرار می‌گیرد.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ابراز کرد: ما معتقدیم دو میلیون کرمانشاهی باید در امر صلح و سازش پیش‌قدم باشند و به نقطه‌ای برسیم که هیچ پرونده‌ای در مورد مسائل کم‌اهمیت در دادگستری تشکیل نشود.
توسلی‌زاده در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور مؤثر میهمانان برنامه، همه مردم و مسئولان استان را به ترویج و حضور پُرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت و توصیه کرد همه با توجه به معیارها و شاخص‌های مطرح‌شده از سوی مقام معظم رهبری در رابطه با انتخاب فرد اصلح، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

شناسه خبر 41297