شناسه خبر:37473
1399/12/13 10:03:14
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان خبر داد:

رفیق خوشبخت ما، جشنواره‌ای به وسعت ایران

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره رفیق خوشبخت ما به‌منظور گرامیداشت یاد سردار دل‌ها با حضور مجازی مردم سراسر استان همدان خبر داد.

علی سنجربیگی با بیان اینکه جشنواره رفیق خوشبخت ما جشنواره‌ای است که به همت سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر برگزار ‌شد، خاطرنشان کرد: بارگذاری آثار در سایت این جشنواره با موضوع «بررسی سبک زندگی شهید سرافراز اسلام، حاج‌قاسم سلیمانی متناسب با شعارها و اهداف جمعیت هلال‌احمر» از روز سیزدهم دی‌ماه هم‌زمان با سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی آغاز شد.

وی با بیان آنکه در این جشنواره ملی از جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی برای ثبت خاطرات، دست‌نوشته‌ها و آثار مرتبط با سبک زندگی حاج‌قاسم در قالب فیلم‌نامه، نریشن، موشن‌گرافی و غیره دعوت به‌عمل آمد، به استقبال گسترده اعضای واحدهای جوانان جمعیت هلال‌احمر استان همدان از این جشنواره اشاره کرد و افزود: بیش از پنج هزار اثر از سوی جوانان همدانی در سایت این جشنواره بارگذاری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان با اعلام خبر برگزاری آیین اختتامیه جشنواره رفیق خوشبخت ما با حضور قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی در باغ‌موزه دفاع مقدس تهران، خاطرنشان کرد: حضور خانم زینب سلیمانی، یادگار سردار دل‌ها زینت‌بخش این مراسم بود.

وی زمان برگزاری این مراسم را روز گذشته دوازدهم اسفندماه ساعت 15 عنوان کرد و افزود: این مراسم به‌طور زنده از شبکه ملی خبر و شبکه افق و چند شبکه بین‌المللی پخش شد.

سنجربیگی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر استان همدان از طریق ویدئوکنفرانس در آیین اختتامیه جشنواره رفیق خوشبخت ما شرکت کرد، افزود: روز گذشته میزبان جمعی از مدیران ارشد و فرهنگی استان بودیم و کنار این عزیزان در آیین بزرگ اختتامیه جشنواره شرکت کردیم.

وی افزود: مایه افتخار و مباهات است که 12 نفر از جوانان جمعیت هلال‌احمر استان همدان نیز در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کرده و از دو نفر آن‌ها در محل برگزاری جشنواره تقدیر به‌عمل آمد.

سنجربیگی در پایان بیان کرد: از آحاد مردم شریف استان همدان به‌ویژه جوانان دعوت کرده بودیم که با حضور مجازی خود، در این مراسم بزرگ ملی شرکت کنند.

 

شناسه خبر 37473