شناسه خبر:36686
1399/11/26 10:19:59
برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی هانمادانگ در کرمانشاه

برترین‌ها معرفی شدند

سپهرغرب، گروه ورزشی: دبیر هیأت تکواندو  استان کرمانشاه گفت: مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور به میزبانی کرمانشاه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

وحید ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقات تکواندو قهرمانی هانمادانگ به‌صورت آزاد در بخش آقایان با حضور ۷۴ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور و در چهار رده خردسالان، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها در پنج بخش رکوردی با رعایت تمهیدات و موازین بهداشتی به‌صورت یک روزه برگزار شد.

دبیر هیأت تکواندو استان کرمانشاه در خصوص رشته هانمادانگ، گفت: هانمادانگ بخشی از رشته تکواندو است که شامل حرکات نمایشی نظیر شکستن اجسام، حرکات پرشی، حرکات چرخشی و رکوردی است.

وی ادامه داد: هانمادانگ رشته‌ای است که بصورت تک نفره انجام می‌شود و مجموعه‌ای از زیبایی‌ها و ظرافت‌های رشته ورزشی تکواندو است که نیازمند دقت فراوان و توانایی فنی ورزشکار است.

ناصری در رابطه به شرایط برگزاری مسابقات با توجه به شرایط کرونایی، گفت: مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور والدین ورزشکاران و زدن ماسک توسط شرکت کنندگان و رعایت زمان‌بندی مسابقات برای هر رده سنی برگزار شد.

وی با اعلام برترین‌های این مسابقات، ادامه داد: نفرات برتر مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ استان کرمانشاه در بخش جوانان و بزرگسالان، در رده سنی نونهالان و همچنین در رده سنی خردسالان مشخص شدند.

شناسه خبر 36686