شناسه خبر:24934
1399/4/23 02:23:07

رئیس اداره ورزش و جوانان همدان از آغاز فعالیت 26 هیئت ورزشی در شهرستان همدان خبر داد.

جلسه هم‌اندیشی باهدف رفع موانع پیش روی ورزش و جوانان همدان با حضور رئیس دفترنمانیده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و رئیس اداره ورزش و جوانان همدان برگزار شد.

علی رشیدی در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در شهرستان همدان و همچنین همراهی و تعامل مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برای پیشبرد اهداف تدوین‌شده وزارت ورزش و جوانان، گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان در حال حاضر با 26 هیئت ورزشی در حال فعالیت است.

وی با تأکید بر لزوم اخذ شناسه و همچنین تشکیل چارت تشکیلاتی هر هیئت در اسرع وقت، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم با همراهی و همدلی مسئولان شهرستان، سایر هیئت‌های ورزشی استان را در همدان فعال کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان همدان در ادامه گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی و تدوین برنامه‌های سالانه از جمله اولویت‌های ورزش و جوانان شهرستان همدان است که از همه هیئت‌های ورزشی استان همدان را تقاضای یاری داریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همراهی و همدلی مسئولان استان و همچنین پیگیری‌های نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در آینده نه‌چندان دور شاهد جذب اعتبارات جهت ارتقای جایگاه ورزش همدان باشیم.

رشیدی در پایان از پیگیری جهت تأمین اعتبار ساخت سه سالن تخصصی مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور خبر داد و گفت: امیدواریم با ساخت این مجموعه ورزش و جوانان شهرستان همدان شاهد تحولاتی بیش‌ازپیش باشد.

شناسه خبر 24934