شناسه خبر:23969
1399/4/6 18:19:48

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه قیمت مرغ در روزهای اخیر نوسان داشت، گفت: درحال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار 15 هزار تومان تعیین شده است.

جواد عاشوری روز پنجشنبه گذشته با بیان اینکه قیمت هر کیلو مرغ گرم در بازار مصرف‌کننده 15 هزار تومان تصویب شده است، اظهار کرد: قیمت‌گذاری بیش از این مبلغ تخلف محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر مرغ گرم همدان با قیمت 14 هزار و 500 تومان به واحدهای صنفی عرضه می‌شود، افزود: بازرسان اتحادیه به‌منظور جلوگیری از تخلف همه‌روزه در دو شیفت صبح و بعدازظهر بازار را رصد می‌کنند.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان در ادامه به نوسان قیمت مرغ در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود قیمت مصوبی برای مرغ گرم تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم هر نوع گران‌فروشی بالاتر از نرخ مصوب را از طریق سامانه 124 اطلاع‌رسانی کنند، تصریح کرد: درحال حاضر کمبودی در زمینه عرضه این کالا وجود ندارد و روزانه بیش از 70 تُن مرغ گرم در همدان عرضه می‌شود.

عاشوری در پایان به‌دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی تالارها و میهمانی‌ها از کاهش تقاضای این کالا خبر داد و خاطرنشان کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ نیز از 18 به 28 هزار تومان افزایش یافته است.

شناسه خبر 23969