شناسه خبر:22233
1399/3/6 23:23:57

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: بنزین جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان‌های ملایر، تویسرکان و نهاوند از انبار جدید بهره‌برداری نوشیجان ملایر تأمین می‌شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی اظهار کرد: با حدود چهار هزار نفرساعت کار مداوم و اصلاح زیرساخت‌های ایمنی، فنی و عملیاتی لازم در انبار نفت نوشیجان ملایر، بنزین سه شهرستان مذکور از مبدأ انبار نفت یادشده ارسال می‌شود.

وی افزود: با اجرای اصلاحات فنی و عملیاتی و فراهم آوردن زیرساخت‌های دریافت و ذخیره‌سازی فرآورده بنزین، بارگیری محمولات سوخت جایگاه‌ها و مجاری عرضه سوخت‌رسانی این شهرستان‌ها از نیمه اردیبهشت‌ماه جاری از مبدأ انبار نفت نوشیجان ملایر انجام می‌شود.

روستایی بیان کرد: صرفه‌جویی در وقت، کاهش هزینه‌های تردد نفتکش‌ها، جلوگیری از ترافیک ناوگان نفت‌بری در جاده‌ها و تأسیسات، عملیات انبارهای نفت و بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات موجود، ازجمله مزیت‌های مستقیم این پروژه است.

وی با اشاره به رضایت‌مندی رانندگان بخش حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی از این انتقال مبدأ تأمین، افزود: استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌های انبار نفت نوشیجان ملایر با همت مجموعه تلاشگر شاغل در تأسیسات و توجه به توسعه متوازن فعالیت‌های سوخت‌رسانی تا نیل به تحقق حداکثر خروجی فرآورده در دستور کار قرار دارد که همین امر در نخستین وهله موجب کاهش بار ترافیک و ازدحام نفتکش‌ها در دیگر انبارها شده و مضاف بر آن با توجه به انتقال حجم جابه‌جایی سوخت، تحرک بیشتری در انبار نوشیجان ایجاد شده است.

روستایی اذعان کرد: با اقدامات شاخص به‌عمل‌آمده فوق، پایداری تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در استان به حداکثر خود رسیده و از منظر پدافند غیر عامل، گامی مهم در تجهیز استان به دو انبار نفت تدارکاتی و صادراتی برداشته شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خاطرنشان کرد: تحقق اهداف یادشده، ارتقای ظرفیت‌های فنی و مهندسی همدان و تمایز آن از دیگر استان‌ها را در پی دارد.

شناسه خبر 22233