شناسه خبر:81919
1403/2/10 11:05:00

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: مقابله با تمام تهدیدات و سختی‌ها از اول انقلاب تاکنون ایران را به قدرت برتر در منطقه تبدیل کرده است.

سردار امان‌اله گشتاسبی در بازدید از کارخانه تراکتورسازی کردستان و دیدار با جمعی از کارگران که به مناسبت هفته کار و کارگر صورت گرفت، با تبریک هفته کاروکارگر اظهار کرد: اوایل انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی ما مشکلات زیادی داشتیم و همین جنگ ما را وادار کرد تا در حوزه نظامی به پیشرفت‌های زیادی دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: مقابله با تمام سختی‌ها از ملت و کشور ایران قدرت برتر در منطقه ساخت و این نشان از پیشرفت مردم همیشه در عرصه ایران در همه حوزه‌ها است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: امروز ما با اراده خوب مردم و پشتیبانی جوانان، کشور را طوری هدایت و مدیریت کردیم که با وجود تمام مشکلات، امروز توانستیم پیروز میدان باشیم.

سردار گشتاسبی با اشاره به پیشرفت‌های صورت‌گرفته در استان کردستان افزود: امروز می‌توان از کردستان به‌ عنوان یکی از استان‌های موفق در کشور نام برد، چرا که در این استان جوانان و نخبگانی دارد که با دوراندیشی و تحصیلات علمی خود آینده خوب این استان را رقم زدند.

وی تصریح کرد: امیدواریم این ظرفیت‌ها روزبه‌روز در حوزه‌های مختلف در استان ارتقا پیدا کند، چرا که پیشرفت در این استان موجب رفع بیکاری و اشتعال‌زایی جوانان خواهد شد.

شناسه خبر 81919