شناسه خبر:64868
1401/10/20 11:35:19
سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان تأکید کرد؛

ضرورت مدیریت واحد در اجرای طرح گردشگری محور «قشلاق-گریزه»

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان بر ضرورت وجود مدیریت واحد در اجرای طرح توسعه گردشگری محور «قشلاق- گریزه» تأکید کرد.

منصور مهرزاد روز یک‌شنبه در جلسه بررسی طرح اقامتی، رفاهی و گردشگری در مسیر قشلاق گریزه که با حضور معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، نماینده شرکت آب منطقه‌ای استان و شهرداری سنندج برگزار شد، گفت: این طرح به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های گردشگری استان، ظرفیت بسیار مناسبی برای جذب گردشگر است که باید به‌درستی از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه تکمیل و احداث این طرح گردشگری اثر مثبتی بر ارتقای شاخص‌های گردشگری در سطح استان خواهد داشت، افزود: این مجموعه با جدیت تمام، پیگیر رفع مشکلات و چالش‌های مربوط به این پروژه است.

این مسئول اظهار کرد: از ادارت مربوطه نیز انتظار داریم ضمن تعامل و همکاری همه‌جانبه، در راستای اجرای این طرح اهتمام ویژه داشته باشند.

مهرزاد با اشاره به اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های فراوان گردشگری است، یادآور شد: استفاده از این ظرفیت‌ها در سطح استان می‌تواند فرصتی بسیار مناسب برای توسعه زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی هرچه بهتر به گردشگران باشد.

وی عنوان کرد: امید است با تعامل و همراهی مسئولان مربوطه و با افزایش سطح امکانات رفاهی و خدماتی، زمینه ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صنعت گردشگری در استان بیش از پیش فراهم شود.

شناسه خبر 64868