شناسه خبر:68320
1402/2/7 08:44:45

سپهرغرب، گروه خبر: سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: شورای اسلامی شهر اسدآباد با امتیاز 750 در بین 32 شهر استان همدان به‌عنوان شورای اسلامی برتر انتخاب شده است.

حمیدرضا مرادی‌ضمیر اظهار کرد: انتخاب شورای برتر استان دارای برخی شاخص‌ها برای استانداری، دفتر امور شهری، شهرستان و فرمانداری اسدآباد بوده که با توجه به حائز بودن این ویژگی‌ها، شورای اسلامی شهر اسدآباد برتر استانی شناخته شده است.
وی افزود: بدون تنش بودن شورا، تعاملات خوب با سایر ادارات و انجام اقدامات عمرانی مختلف در سطح شهر طی دو سال اخیر با همکاری شهرداری، ازجمله شاخص‌هایی بوده که در این انتخاب لحاظ شده است.
مرادی‌ضمیر با بیان اینکه سال گذشته 13 هزار تُن آسفالت‌ریزی در سطح معابر این شهر انجام شد، خاطرنشان کرد: احیا و راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهر اسدآباد پس از 20 سال تعطیلی با پیگیری‌های مجدانه مسئولان و شورای اسلامی شهر اسدآباد، از نقش مؤثری در نهضت آسفالت این شهر برخوردار بوده است.
مرادی‌ضمیر گفت: پس از سال‌ها به‌منظور کاهش بار ترافیکی شهر چهار باب ملک مسکونی واقع در چهارراه رسالت با همکاری مالکان با امکانات عمرانی شهرداری تخریب و تعریض شد؛ ضمن اینکه با عقب‌نشینی یکی از واحدهای مسکونی منطقه و انجام تهاتر، آب‌انبار به خیابان رفسنجانی متصل شده است.

شناسه خبر 68320