چرم همدان باید به جایگاه ملی خود بازگردد
مدیرکل صمت استان همدان گفت: چرم همدان بهعنوان برند اصیل ملی باید به جایگاه شایسته خود بازگردد.
محمدعلی محمدی بعد از ظهر روز سهشنبه در نشست با اعضای اتحادیه کیف و کفش چرم همدان صنعت چرم این دیار را برند و شناسنامه اصیل استان توصیف کرد و افزود: چرم همدان باید به جایگاه واقعی و تاریخی خود بازگردد و در این مسیر همه ظرفیتها باید بهکار گرفته شود.
وی با تأکید بر تکمیل زنجیره تأمین، تولید و توزیع در صنعت کیف و کفش چرمی، گفت: حمایت از این هنرصنعت، رسالت دولت است و ما با ارائه تسهیلات به صنوف تولیدی، زمینه رونق هرچه بیشتر تولیدات چرمی و افزایش اشتغال را فراهم میکنیم.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اتحادیه کیف و کفش چرم همدان را ظرفیتی بزرگ در این حوزه دانست و افزود: این اتحادیه باید بیش از گذشته فعال باشد تا بتوانیم از توان تخصصی، اقتصادی و بازاری آن برای توسعه صنعت چرم بهره ببریم.
وی بر افزایش ایمنی بازار سنتی و تاریخی همدان و راستههای مرتبط با تولید و عرضه چرم و کفش تأکید کرد و گفت: بازار همدان نهتنها میراثی ارزشمند است، بلکه محلی برای حیات اقتصادی و فرهنگی شهر محسوب میشود و ارتقای ایمنی و ساماندهی این فضا بهطور مستقیم بر رونق تولید و اعتماد مشتریان تأثیر خواهد داشت.
محمدی به ضرورت برندسازی و تبلیغات گسترده برای معرفی تولیدات چرمی همدان اشاره کرد و افزود: تبلیغات هدفمند و معرفی درست محصولات میتواند سهم بزرگی در جذب مشتریان داخلی و خارجی داشته باشد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان عنوان کرد: تولیدکنندگان باید در کنار کیفیت، به بازاریابی و معرفی محصولات خود نیز توجه ویژه داشته باشند تا چرم همدان بهعنوان یک برند ملی بدرخشد.
وی خاطرنشان کرد: صنعت چرم همدان با سابقهای درخشان، ظرفیت تبدیل شدن به یک قطب صادراتی و برند معتبر جهانی را دارد و اداره کل صمت استان همراهی و حمایت از فعالان این عرصه را وظیفه خود میداند.
محمدعلی محمدی بعد از ظهر روز سهشنبه در نشست با اعضای اتحادیه کیف و کفش چرم همدان صنعت چرم این دیار را برند و شناسنامه اصیل استان توصیف کرد و افزود: چرم همدان باید به جایگاه واقعی و تاریخی خود بازگردد و در این مسیر همه ظرفیتها باید بهکار گرفته شود.
وی با تأکید بر تکمیل زنجیره تأمین، تولید و توزیع در صنعت کیف و کفش چرمی، گفت: حمایت از این هنرصنعت، رسالت دولت است و ما با ارائه تسهیلات به صنوف تولیدی، زمینه رونق هرچه بیشتر تولیدات چرمی و افزایش اشتغال را فراهم میکنیم.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اتحادیه کیف و کفش چرم همدان را ظرفیتی بزرگ در این حوزه دانست و افزود: این اتحادیه باید بیش از گذشته فعال باشد تا بتوانیم از توان تخصصی، اقتصادی و بازاری آن برای توسعه صنعت چرم بهره ببریم.
وی بر افزایش ایمنی بازار سنتی و تاریخی همدان و راستههای مرتبط با تولید و عرضه چرم و کفش تأکید کرد و گفت: بازار همدان نهتنها میراثی ارزشمند است، بلکه محلی برای حیات اقتصادی و فرهنگی شهر محسوب میشود و ارتقای ایمنی و ساماندهی این فضا بهطور مستقیم بر رونق تولید و اعتماد مشتریان تأثیر خواهد داشت.
محمدی به ضرورت برندسازی و تبلیغات گسترده برای معرفی تولیدات چرمی همدان اشاره کرد و افزود: تبلیغات هدفمند و معرفی درست محصولات میتواند سهم بزرگی در جذب مشتریان داخلی و خارجی داشته باشد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان عنوان کرد: تولیدکنندگان باید در کنار کیفیت، به بازاریابی و معرفی محصولات خود نیز توجه ویژه داشته باشند تا چرم همدان بهعنوان یک برند ملی بدرخشد.
وی خاطرنشان کرد: صنعت چرم همدان با سابقهای درخشان، ظرفیت تبدیل شدن به یک قطب صادراتی و برند معتبر جهانی را دارد و اداره کل صمت استان همراهی و حمایت از فعالان این عرصه را وظیفه خود میداند.
ارسال
نظر
*شرایط و مقررات*
کلمه امنیتی را بصورت حروف فارسی وارد
نمایید
بعنوان مثال : پایتخت ارمنستان ؟ ایروان
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین
(فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر
شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای
نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.