شناسه خبر:71155
1402/4/18 08:29:30

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان همدان گفت: تعرض به معابر عمومی و سد معبر به‌ویژه در محوطه سر گذر، رفت‌وآمد همشهریان را دچار مشکل کرده که مدیریت شهری باید هرچه سریع‌تر مشکل را برطرف کند.

حسن خانجانی‌موقر صبح روز گذشته در بازدید میدانی از محوطه سر گذر با اشاره به عدم سامان‌دهی منطقه‌ای به این گستردگی و توجیه نبودن مغازه‌داران و درنهایت ایجاد سد معبر از سوی آنان، اظهار کرد: مدیریت معابر به‌عنوان بخشی از اموال عمومی شهری برعهده شهرداری است.
وی گفت: سامان‌دهی و نظم‌دهی به نحوه استفاده عموم از آن نیز مستلزم ورود جدی این دستگاه برای یک برنامه‌ریزی دقیق به‌منظور رفع مشکل است.
دادستان همدان اظهار کرد: تعرض به معابر عمومی و مسدود کردن مسیر عبورومرور از سوی مغازه‌داران به‌عنوان سد معبر، رفت‌وآمد همشهریان را دچار مشکل کرده و در این زمینه سبب نارضایتی آنان شده است.
وی افزود: مجموعه مدیریت شهری ازجمله شهرداری، اتحادیه‌ها و همچنین پلیس نظارت بر اماکن عمومی باید در اسرع وقت با برنامه‌ریزی مدون در ابتدا با آگاه‌سازی مغازه‌داران و اجرای قوانین شهری از نقض حقوق شهروندی جلوگیری کنند، چراکه هیچ فردی اجازه ندارد حقوق مردم را نادیده بگیرد.

شناسه خبر 71155