حل مشکلات کارگران و کارفرمایان با حضور مدیران استان همدان
با هدف رسیدگی بیواسطه به دغدغههای جامعه کارگری و کارفرمایی، میز خدمت کارگری استان همدان برگزار شد.
طی روزهای اخیر میز خدمت کمیسیون کارگری استان همدان با حضور یزدان آزرمی دبیر کمیسیون کارگری استان، وهب مختاران مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، جواد جمور مدیرکل تأمین اجتماعی و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی در شهرک صنعتی بوعلی برگزار شد که این برنامه با هدف رسیدگی مستقیم، سریع و بدون واسطه به مطالبات جامعه کارگری و کارفرمایی شکل گرفت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این خصوص اظهار کرد: براساس مصوبه کمیسیون کارگری استان و در راستای تأکید استاندار مبنی بر حضور میدانی مدیران چند روز پیش در کنار کارگران و کارفرمایان شریف شهرک صنعتی بوعلی قرار گرفتیم تا دغدغهها و مسائل آنان را از نزدیک بررسی کنیم.
وهب مختاران با اشاره به اینکه این میز خدمت فرصتی بود برای ارتباط مستقیم و صمیمانه میان جامعه کار و تولید با مسئولان دستگاههای اجرایی و این طرح در طول سال اجرایی خواهد شد، گفت: در این میان دیگر نیازی نیست کارگر و کارفرما وقت خود را صرف رفتوآمدهای اداری کنند؛ ما آمدهایم به بطن صنعت و محل تولید تا مسائل را همانجا و در لحظه پیگیری کنیم.
وی یادآور شد: در نشست اخیر موضوعات بیمهای، رفاهی، صنفی و مشکلات واحدهای تولیدی مطرح و تصمیمات عملیاتی برای حل آنها گرفته شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تأکید کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان متعهد است با پیگیری جدی، امنیت شغلی کارگران را ارتقا دهد، موانع پیش روی تولیدکنندگان را رفع کند و با همکاری همه دستگاهها، بستری برای تولید با کیفیت، اشتغال پایدار و رفاه اجتماعی فراهم آورد.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این اقدام را سرآغاز مسیری تازه در خدمترسانی دانست و گفت: برنامه داریم تا پایان سال جاری میز خدمت کارگری در تمام شهرستانهای استان همدان برگزار شود که هیچ مطالبهای بیپاسخ نماند.
گفتنی است؛ میز خدمت کارگری کمیسیون استان همدان، حرکتی نو در راستای رسیدگی میدانی و بیواسطه به مسائل کارگران و کارفرمایان است که با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دفتر سیاسی استانداری، سازمان تأمین اجتماعی و سایر نهادهای مرتبط برگزار میشود و قرار است به الگویی برای سراسر استان تبدیل شود.
طی روزهای اخیر میز خدمت کمیسیون کارگری استان همدان با حضور یزدان آزرمی دبیر کمیسیون کارگری استان، وهب مختاران مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، جواد جمور مدیرکل تأمین اجتماعی و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی در شهرک صنعتی بوعلی برگزار شد که این برنامه با هدف رسیدگی مستقیم، سریع و بدون واسطه به مطالبات جامعه کارگری و کارفرمایی شکل گرفت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این خصوص اظهار کرد: براساس مصوبه کمیسیون کارگری استان و در راستای تأکید استاندار مبنی بر حضور میدانی مدیران چند روز پیش در کنار کارگران و کارفرمایان شریف شهرک صنعتی بوعلی قرار گرفتیم تا دغدغهها و مسائل آنان را از نزدیک بررسی کنیم.
وهب مختاران با اشاره به اینکه این میز خدمت فرصتی بود برای ارتباط مستقیم و صمیمانه میان جامعه کار و تولید با مسئولان دستگاههای اجرایی و این طرح در طول سال اجرایی خواهد شد، گفت: در این میان دیگر نیازی نیست کارگر و کارفرما وقت خود را صرف رفتوآمدهای اداری کنند؛ ما آمدهایم به بطن صنعت و محل تولید تا مسائل را همانجا و در لحظه پیگیری کنیم.
وی یادآور شد: در نشست اخیر موضوعات بیمهای، رفاهی، صنفی و مشکلات واحدهای تولیدی مطرح و تصمیمات عملیاتی برای حل آنها گرفته شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تأکید کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان متعهد است با پیگیری جدی، امنیت شغلی کارگران را ارتقا دهد، موانع پیش روی تولیدکنندگان را رفع کند و با همکاری همه دستگاهها، بستری برای تولید با کیفیت، اشتغال پایدار و رفاه اجتماعی فراهم آورد.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این اقدام را سرآغاز مسیری تازه در خدمترسانی دانست و گفت: برنامه داریم تا پایان سال جاری میز خدمت کارگری در تمام شهرستانهای استان همدان برگزار شود که هیچ مطالبهای بیپاسخ نماند.
گفتنی است؛ میز خدمت کارگری کمیسیون استان همدان، حرکتی نو در راستای رسیدگی میدانی و بیواسطه به مسائل کارگران و کارفرمایان است که با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دفتر سیاسی استانداری، سازمان تأمین اجتماعی و سایر نهادهای مرتبط برگزار میشود و قرار است به الگویی برای سراسر استان تبدیل شود.
ارسال
نظر
*شرایط و مقررات*
کلمه امنیتی را بصورت حروف فارسی وارد
نمایید
بعنوان مثال : پایتخت ارمنستان ؟ ایروان
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین
(فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر
شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای
نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.