شناسه خبر:80272
1402/12/16 10:51:23

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار مرکزی گفت: مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه لباس ایرانی- اسلامی (شمیم یاس) برای تبدیل شدن به یک برند تجاری نیازمند حمایت جدی دستگاه‌های مختلف است.

«فرزاد مخلص‌الائمه» روز سه‌شنبه در آیین افتتاح نخستین مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه البسه اسلامی ایرانی (شمیم یاس) در اراک ابراز کرد: این مرکز در پاسخ به یک نیاز اساسی در جامعه ارزشی طراحی شد.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف ازجمله اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان، شهرداری و بخش خصوصی همکاری مؤثری داشتند که به تجهیز این مرکز تخصصی ختم شد و اقدام بسیار ارزشمندی بود.

استاندار مرکزی ادامه داد: تلاش‌ها باید تداوم داشته باشد که این مرکز در آینده به‌عنوان یک برند معروف در کشور مطرح و مورد تقاضای تمام خانواده‌ها باشد.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور هم در این آیین گفت: بسیاری از مسائل اجتماعی در تراز تربیتی انسان‌هایی است که می‌خواهند آداب عفاف و حجاب را مراعات کنند و اگر این آداب رعایت نشود، هیچ حد و مرزی برای زندگی وجود نخواهد داشت.

«محمد عباسی» افزود: محصولات عفاف و حجاب باید با قیمت مناسب و کیفیت بالا به دست مردم برسد و نقش طراحان نیز بسیار اثرگذار است.

شناسه خبر 80272