شناسه خبر:77680
1402/10/9 10:19:49

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار ایلام گفت: سالانه حدود 200 میلیارد تومان از قِبل انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به ایلام وارد می‌شود.

حسن‌ بهرام‌نیا روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان چوار پس از بازدید از چندین پروژه سپس از بوستان کتاب و جاده سلامت شهر چوار بازدید کرد و سپس گفت: 14 میلیارد‌‌ تومان از محل ارزش افزوده و اربعین به چوار اختصاص یافت و باز هم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به این شهرستان کمک خواهیم کرد.

وی افزود: سالانه حدود 200 میلیارد تومان از قِبل انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به ایلام، وارد استان می‌شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه این مطالبه مهم مردمی پس از سال‌ها در این دولت محقق شد، اضافه کرد: سال گذشته از محل اربعین چهار میلیارد تومان به چوار اختصاص یافت.

بهرام‌نیا اضافه کرد: به برکت اربعین طی دو سال گذشته 6 هزار و 400 میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های استان هزینه شد که پنج هزار میلیارد تومان مربوط به محورهای مواصلاتی استان بوده است.

وی گفت: بوستان کتاب شهر چوار فاز نخست آن با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و پیش‌بینی می‌شود فاز دوم آن از محل اعتبارات عمرانی و جاری تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی عنوان کرد: جاده سلامت این شهر نیز به طول یک کیلومتر فاز نخست آن با اعتبار چهار میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و فاز دوم آن در دستور کار است.

بازدید از پروژه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و بهداشتی ازجمله برنامه‌های سفر بهرام‌نیا به شهرستان چوار است.

شناسه خبر 77680